יום שני, 9 ביולי 2012

עושים סדר! (בדיקת השבוע – מס' 1)

אני ברדקיסטית. מודה...שונאת לסדר. אבל, כמו כל ברדקיסטית, מאוד אוהבת כשהדברים מסודרים  (למה מרי פופינס זה רק סיפור??) . לכן מאוד שמחתי לקבל את תיק ה-BEAUTY SECRETS של המותג IGA.




מעט מידע שקיבלתי עם התיק:

המותג IGA נושא את ראשי תיבות שמה של המאפרת ענבר גור אריה הנחשבת לאחת ממאפרות הטלוויזיה המובילות בישראל בין התוכניות בהן איפרה ניתן למנות הצלחות כמו  "האח הגדול", "מועדון לילה", "רק בישראל" ועוד.
מתוך צורך אישי לייצר לעצמה "תיק חלומות" שיקל על עבודתה היסודית כמאפרת מקצועית, זכתה ענבר להתפעלות הקולגות נוכח תיקיה האישיים שעצבה לעצמה וזו גרמה לה להקים מותג תיקים יחודי משלה.
כיום מייצרת ענבר תיקי איפור רבים תחת המותג  IGA-Professional Beauty Cases - החל מהקטנים והפשוטים ביותר ועד לתיקים הגדולים והמורכבים ביותר, הבנויים בקומות ונושאים ידית וגלגלים (טרולי). ענבר מעורבת בכל שלבי הפיתוח, הייצור והשיווק של המוצרים על מנת להבטיח כי אלה יענו על דרישותיהם של אנשי מקצוע מן השטח. בין לקוחותיה ניתן למנות את בתי הספר המובילים בארץ לאיפור מקצועי ואת המאפרים המובילים בתעשייה המקומית, וכמובן שגם אנשי מקצוע מחו''ל.
קולקציית התיקים החדשה של ענבר עשוייה מ PVC עבה ואיכותי במיוחד ועוצבה כולה בהשראת הוליווד הישנה וסרטי השחור לבן. התיקים מיוצרים בעבודה ידנית תוך מתן תשומת לב פרטי ואישי לכל תיק ותיק.


תמיד שואלים אותי האם אני מאפרת מקצועית...ואני אומרת, אם לשפוט לפי כמויות האיפור שלי - עוד איך...בנוסף אני מאותן נשים שתמיד סוחבות איתן חצי בית ליומיים מחוץ לבית...

ופה בא לעזרתי התיק. בתוכו יש "כיסי אחסון" המאפשרים לשים בכל אחד מוצרים שונים בעמידה - קרמים, מייקאפ, קונסילרים ועוד רבים. ככה ניתן כשפותחים את התיק לקחת מיד מה שרוצים ולא להתחיל לנבור....כמובן שגם ההתארגנות קלה יותר -  אני פשוט ארגנתי לי הכל לפי סדר שגרת הטיפוח : קרם לחות, קרם עיניים, פריימר, מייקאפ, קונסילר...וכו'.

והנה התוצאה:







ומצד שני:






נכון, יש הרבה תיקי איפור פשוטים וזולים יותר, אבל בזה פשוט כיף להשתמש. שאפו גדול לענבר גור אריה!

את התיקים של IGA ניתן לרכוש באתר פרושופ או באתר של ענבר גור אריה.

אגב, בינתיים רכשתי מאותו מותג את תיק PARIS ואת סט תיקי MODEL SET, דרך אתר פרושופ. טרם יצא לי להשתמש בהם, אבל אני בטוחה שאהנה מהם כמו שאני נהנית מהתיק הזה, וכשאנסה אותם אספר פה את דעתי.

לגבי אתר פרושופ: האתר נוח מאוד וידידותי למשתמש. המשלוח מהיר מאוד - התיקים הגיעו אליי תוך פחות משבוע מיום ההזמנה! יש באתר גם מועדוני לקוחות שונים בהם כל אחד יוכל למצוא את המועדון המתאים לו ולהנות ממבצעים שווים.

מה איתכם? מכירים את המותג? יש תיקים שאתם נהנים להשתמש בהם?

גילוי נאות: המוצר הגיע אליי להתרשמות מאתר פרושופ.


3 תגובות:

  1. אני כמוך, בבסיס שלי ברדקיסטית נוראית!
    ואז אני חוטפת קריזה ומסדרת הכל בהיסטריה (לא שזה מחזיק הרבה זמן..)
    לכן אני אוהבת (שבגדול) לכל דבר יש מקום..
    אבל איכשהו אני תמיד מוצאת את עצמי או בדירה קטנה מידי בשבילי (ואז גם ככה אין מקום)
    או בדירה גדולה מידי בשבילי (יותר מידי מקום זה גם רע.. ;))

    אני לוקחת לא מעט דברים בתיק שלי, אבל בגלל שהדרישה שהוא יהיה קטן גם כל המוצרים סופר מוקטנים.
    [ יש תלונות שהתנהלות התיק הקטן שלי והפריטים הקטנים בפנים אינה תואמת לגזע הכלב שאני מגדלת ;) ]
    אבל סחטיין לגמרי על השימוש בתיק!
    דבר ראשון, התיק מעלף, וזה אני אומרת אחרי שראיתי אותו במו עיני.
    דבר שני, ללא ספק סופר שימושי במיוחד למישהי כמוך שלוקחת איתה לא מעט.
    דבר שלישי, תיק זול יהיה תיק זול, אחרי פעמיים נקרע ואז צריך לקנות חדש, מה עשינו בזה?
    בהחלט עדיף לפעמים להשקיע במשהו טוב. ובתור מכורת איפור כמוך, אני חושבת ששתינו יודעות אילו מותגים נכנסים אלינו הביתה :)
    אולי לא היקרים ביותר, אבל אין ספק שאם המוצר לא באמת איכותי הוא לא יכנס אלינו הביתה.

    אני זוממת על התיק פריס כבר הרבה זמן! לדעתי כמה שנים!!!
    אני חושבת שראיתי אותו אצל יעל או אולי אצל שלומית ונטרפתי ממנו לגמרי!
    לא ידעתי של איזה מותג הוא ואיך משיגים באותה תקופה.
    איזה כיף לדעת שהוא כזה נגיש עכשיו :)

    מסכימה איתך לגבי כל מילה על האתר של פרושופ וכמובן על שחר המקסימה :)

    השבמחק
  2. מנחם לדעת שאני לא היחידה שלא מסוגלת לשמור על סדר, אבל כן רוצה שהכול יהיה מסודר.
    וגם מנחם לדעת שאני לא היחידה שסוחבת איתה את כל הבית ;) לא חסר הרבה עד שאני אמצא תירוץ להשתמש בתיק הזה בתור תיק איפור קטן לטאצ'אפים במהלך היום

    השבמחק