יום ראשון, 24 בפברואר 2013

החיים בסגול ...איפור היום , סקירונת ופינה חדשה

חזרתי!

היום בא לי על פוסט שישלב איפור היום בצבע האהוב עליי - סגול - בכמה סקירות על מוצרים שהגיעו אליי לאחרונה.

מתאים לכם? מקווה שכן!


מינרז


מינרז היא חברה שנוסדה בארה"ב ע"י עדי גילון, מהנדסת ביוטכנולוגיה ואמנית איפור ישראלית משלנו.
בשנת 2009 פעילות החברה עברה לישראל. כיום ייצור סדרת האיפור-המינרלי של מינרז, מתבצע ב"ניחוח-טבע" במצפה רמון (תמיד שמחה לגלות חברות מקצועיות ואיכותיות תוצרת כחול לבן...)

(הערה - בתמונות על המדבקות רשום MADE IN USA. שאלתי את עדי על כך, לדבריה המדבקות ישנות...הפניתי את תשומת ליבה לכך שכדאי לעדכן, עקב חשיבות הנושא לאנשים רבים...)

קיבלתי להתנסות סומק בגוגל מלא, וכן דוגמיות של מייקאפ וצללית. הדוגמיות הגיעו בשקיות, והיות ואני פחות אוהבת לעבוד עם מוצרים מינרליים בשקיות, העברתי אותם לקופסיות קטנות של ביוטי קר שיש לי בבית.








(כפי שאתם רואים, יש לי עוד הרבה למידה בתחום הצילום...:-P )


מייקאפ

קיבלתי את הגוון M1, האמת שברגע הראשון הוא נראה לי ורוד מדי עבורי (תת הגוון שלי הוא צהבהב...) אבל כנראה היות ואני בהירה מאוד, הצבע השתלב עליי נהדר. אני ניסיתי אותו מעל BB של סבוקאלם. הוא נטמע היטב בעור ונתן מראה מאט כמו שאני אוהבת. לגבי עמידות אני כרגע כשעה אחרי שהנחתי אותו אז אעדכן בערב בנושא זה...

* עדכון: נוסה מעל BB סבוקאלם וגם בפני עצמו. כעצמאי החזיק כ-8-9 שעות, מעל BB - כ-10. ייתכן והיה מחזיק עוד שעה, לדעתי לא יותר.

הנחתי את המייקאפ בעזרת מברשת אקספרט של ריל טכניקס, מברשת מעולה לכל סוגי המייקאפ לדעתי.

המראה שהתקבל הוא מראה נקי, גוון העור אוחד יפה ואני אישית לא הרגשתי שצריך לפדר אחרי המייקאפ.
מה שכן הפריע לי - לפי התמונה באתר הקופסא עם מסננת בלבד, ללא אפשרות לכסות את המסננת כמו בצלליות ובסמקים - משהו שהיה מאוד משפר את נוחות השימוש ואולי מרבה את השימוש במוצר גם בנסיעות.


סומק

קיבלתי את הגוון WINE, לאחר שהסברתי לעדי שלמרות בהירותי, אני אוהבת את כל גווני הסומק כמעט, ובעיקר את השזיפיים שביניהם - בעיקר עכשיו, בחורף. ראשית, מוכרחה לומר כי האריזה נוחה ביותר, בעלת מסננת הניתנת לסגירה, על מנת שהמוצר לא יתפזר . הדבר הופך אותו לנוח גם לנסיעות.
הפיגמנט של הסומק מעולה. בנגיעה קלה תהפכו את פרצופכם לפני ליצן אם לא תיזהרו...בכל אופן, יש לקחת מעט מאוד עם מברשת, ולטשטש היטב כמובן.
אגב, אין בעיה להשתמש בסמקים גם כצלליות - כפי שתראו שגם עשיתי...
הצבע - באריזה נראה חום, אבל מתקבל בורדו יפהפה על העור, עם נגיעות סגלגלות מעט. לאחר שטושטש בהחלט נראה טבעי והולם מאוד גם לעור המאוד בהיר שלי, ויש בו משהו שגם נותן מעין הצללה קלה...


צללית

קיבלתי להתנסות את גוון E09, גוון סגלגל בהיר עם נטיה לאפרפרות. סגול הוא הגוון האהוב עליי באיפור, היות והוא ידוע כצבע מעולה לשילוב עם עיניים ירוקות...כשאני מאופרת בסגול, אני מרגישה שהירוק של העיניים שלי פשוט יוצא החוצה. בנוסף זהו צבע חגיגי ומלכותי...יאממי!
הכמות שהתקבלה היא מכובדת מאוד, לדעתי יספיק להמון שימושים. ויהיו כאלה , אני בטוחה :-)
הנחתי את הצללית בעזרת מברשת 239 של מאק, מברשת ההנחה הכי מדהימה בעולם לדעתי (וניסיתי הרבה). לגבי עמידות אעדכן מאוחר יותר, אבל הפיגמנט חזק מאוד והצבע מהמם לדעתי. גם הצללית באה בגדלה המלא בקופסית עם מסננת הניתנת לסגירה, נוח במיוחד לדעתי.


לסיכום - אני יכולה לומר שהמוצרים איכותיים ביותר. הייתי ממליצה להניח אותם עם מברשות דחוסות יחסית, שיעזרו לכך שהמוצר יגיע לאן שאן שרוצים ולא יתפזר ALL OVER...עדי מוסיפה, כי ניתן "להדגיש" את פיגמנטי הצללית והמייקאפ באמצעות הרטבה קלה של המברשת איתה מניחים אותם.


ועוד מעט ממה שנאמר באתר:


ייצור הסדרה מתקיים תחת תו התקן היוקרתי והבינלאומי - ECOCERT לשמירה על איכות ואמיתות המוצרים.
הרעיון מאחורי הקמת החברה היה פיתוח של מוצרי איפור איכותיים, טבעיים, בריאים, נוחים לשימוש ומתאימים לכל סוג עור.
מוצרי סדרת האיפור-המינרלי של מינרז, ידידותיים לסביבה ומיוצרים בקווי ייצור מסורתיים וטבעיים.
בפיתוח הסדרה הושם דגש רב על בטיחות המוצרים ולכן היא מיוצרת מ- 100% מרכיבים טבעיים ודמוי-טבעייםׁ (אינה מכילה חומרים אשר אינם קיימים בטבע) ונקייה מחומרי שימור.
כל מוצרי הסדרה מיוצרים ברשיון משרד הבריאות, אינם מכילים מרכיבים מהחי ולא נוסו על בעלי חיים!


מוצרי מינרז בטוחים ביותר לשימושך האישי ואינם מכילים חומרי שימור/פראבנים וחומרי בישום וצבע מלאכותיים.


*את מוצרי מינרז ניתן להשיג בנק' המכירה המורשות המפורטות באתר שלהם, ממש כאן.

ועוד משהו קטן - במפעל החברה במצפה רמון מתקיימים סיורים, ללא תשלום אך בתיאום מראש. מסקרן!


סבוקאלם - BB CREAM

                                                                 (התמונה מכאן)

טוב, האמת שתכננתי פוסט שלם על BB CREAMS, יש לי כל כך הרבה מהם...אבל בינתיים, הייתי רוצה לומר כמה מילים על האחד שאני אוהבת כרגע.

מדובר ב-BB CREAM של סבוקאלם, שכפי שכבר הבנתם יש לי רומן מתמשך עם החברה הזו...
שמעתי בבלוגים אחרים עליו ושמחתי לקבלו לסקירה.

דבר היצרן:

תכשיר ייחודי, רב תכליתי המעניק כיסוי מושלם לכתמים ופגעי שמש, ממצק את העור ומגן עליו מפני קרני השמש UVA+UVB

כיסוי – מכסה כתמים ופגעי שמש ומעניק לעור מראה חלק ואחיד. הקרם מיטיב להסוות הבדלי גוון, מבלי להבליט קמטוטים, ואינו משאיר ברק או שמנוניות על העור. הוא נצמד היטיב לעור הפנים ומותיר את אפקט הכיסוי לאורך זמן.

מיצוק – ממצק את העור, מעניק לו לחות, ומסייע בצמצום מראה הקמטים, בעזרת שילוב ייחודי של פפטידים מחומצת האמינו פרולין, עם נגזרת שמן דקלים. מכלול הרכיבים מעניק לעור מראה חלק ומוצק.

הגנה מהשמש – מעניק הגנה גבוהה ורחבה מפני קרני השמש UVA+UVB למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, המתבטאת בכתמים וקמטים. מועשר בויטמין E להגנה מרדיקליים חופשיים ונזקי הסביבה.

התכשיר מתאים לעור רגיל עד יבש, ובפרט לעור בוגר שניזוק מהשמש.

היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.






ראשית הוא מגיע בשני גוונים - 1 ו-2, כמובן שבחרתי בבהיר מביניהם. (דא...)

מדובר ב-BB במירקם סמיך יחסית, הנותן כיסוי בינוני וניתן לבניה לכיסוי גבוה. אני הנחתי אותו בעזרת מברשת אקספרט של ריל טכניקס, שכפי שאמרתי היא מועדפת עליי למייקאפים מכל הסוגים.

העור שלי הוא מעורב עד רגיל, ולא הרגשתי שהוא שמנוני מדי עבורי.

כמובן שחשוב לציין שמקדם ההגנה שלו, 35, הוא מצוין בעיני, בעיקר לאירופאית שכמותי...

* הערה לגבי עמידות: ניסיתי את ה-BB עם או בלי פידור מעליו, בכל מקרה הוא החזיק יפה כ-10 שעות. מכובד למדי בעיני (אם כי קחו בחשבון שחורף עכשיו ובקיץ יכול להיות פחות עמיד...)

המוצרים בהם השתמשתי:
בסיס לאיפור עיניים - פלואידליין HAUNTING של מאק (לדעתי יצא מהליין די מזמן...)
צלליות :
צללית E09 של מינרז על כל העפעף
צללית VELVET 03 של קרליין מסדרת COLOR BASIC בזוית החיצונית
צלליות NUDE 05 של קרליין מסדרת COLOR BASIC - לטשטושים
CCB של מאק בגוון SHELL להארה בעצם הגבה
STRAWBERRY FUDGE של קליניק - מעט בזוית הפנימית
תיחום תחתון - עפרון 05 של פופה מתחת לקו המים
תיחום עליון - עפרון 20 של פופה
מסקרה - SUMPTUOS BOLD VOLUME LIFTING MASCARA של אסתי לאודר
קונסילר - LASTING PERFECTION של COLLECTION 2000 בגוון 03 MEDIUM

BB CREAM SEBOCALM בגוון 01 NATURAL
מייקאפ מינראלי של מינרז בגוון M01
סומק מינראלי של מינרז בגוון 06 - WINE

גבות - צללית ביוטי קר מס' 20





והתוצאה הסופית:






ולסיום:

אני רוצה להשיק פה פינה חדשה, בה אמליץ על פעילות כלשהי ברשת, הנעשית ע"י מותג אהוב עליי ושאני ממליצה על מוצריו. הפעם בחרתי בוישיי, חברה הנמכרת רק בבתי מרקחת פרטיים והמוצרים שיש לי ממנה (ועליהם ארחיב בהזדמנות אחרת) איכותיים ביותר.

*שימו לב: הפעילות מסתיימת ביום רביעי!!!*




יש פה הזדמנות מעולה לזכות במארז מוצרים בשווי 1000 ש"ח...לא יודעת מה איתכם, אבל אני מתכוונת להשתתף! בהצלחה לכולם...


מקווה שנהניתם, אשמח לתגובות ונתראה בפוסט הבא.

21 תגובות:

  1. אני חולה על איפור סגול! :) וזה באמת מחמיא לך :)

    עדיין לא הצלחתי להחליט מה אני חושבת על הביבי של סבוקלם...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      בדיוק היום שמעתי מחברה (משותפת ;-) ) בעלת עור מעורב עד רגיל שטוענת שאין לה בעיית עמידות כלל -שאינו עמיד עליה כלל. מובן שאין לי מושג כמה הוא יהיה עמיד עליי בקיץ...כרגע הוא עושה אחלה עבודה , וגם ביום שהסבוריאה מציקה קצת הוא נותן מראה סביר ויותר.

      מחק
  2. זה כ"כ מתאים לך לחזור עם איפור סגול....
    מסכימה עם החברה שלך לגבי העמידות של סבוקלם. הוא עמיד לכמה שעות רק עם פידור מאסיבי עם כרית פודרה ולא מברשת, אבל הוא מבין ה BB שנותנים את הכיסוי הכי גבוה...

    השבמחק
  3. טרם יצא לי ללהתנסות במוצרים של מינרז, אבלקשה לי עם אבקות, זה את יודעת :) למרות שתמיד אפשר לדחוס חחח
    אני תוההלגבי מייקאפ מינרלי אבקתי, לא ממשמבינה איך זה עובד, בחיי.. איך זה נצמד לעור בעצם?!קטונתי..
    הרבה בנות מאוד מרוותת מה BB הזה, אבל אני את הקולורסטיישלי לא עוזבת :)
    את שילוב הצבעים באיפור פחות אהבתי. אבל יכול להיות שזה גם הצילום

    השבמחק