יום שבת, 3 במרץ 2012

כמה איפור את צריכה??? אוסף הצלליות שלי – חלק ראשון


מי שהיה מסתכל בשידת האיפור שלי לפני כשלוש שנים היה מוצא  סט צלליות ישן של ג'ייד, סומק או שניים של רבלון, איזה שתי מסקרות של מייבלין (בנות שנה בערך) , כמה מברשות של איל מקיאז'   (איחססס) , לא כ"כ נקיות (עוד יותר איחססססס) וזהו בערך.

איך הגעתי מאז למצב שבו אני היום?

יש לי שידה אחרת, גדולה יותר, בעלת 4 מגירות בגודל 40X80 ס"מ. העליונה מלאה מוצרי איפור לעיניים, השניה מוצרי פנים, בשלישית יש מוצרים שפחות בשימוש והרביעית מפוצצת בלקים (מעל 200 לדעתי).



תמיד אהבתי להתאפר אבל איפור אף פעם לא החזיק עליי יותר מדי זמן. מאז שגיליתי את הפריימר לעיניים , לאט לאט אבל בטוח, כל פעם אני קונה עוד משהו, ותמיד יש לי וישליסט מלאה.
אומרים – עם האוכל בא התיאבון...טוב זה נכון, ולא רק לגבי אוכל.
מה שמצחיק זה שאני , כמו רבות אחרות, נמשכת כל הזמן לאותם צבעים, וכך יוצא שיש לי 5 צלליות טאופיות שההבדל ביניהן לא נראה לכל אחד, סמקים בצבעים קרובים מאוד וכו'. ברור לי שאם אני רוצה לקנות צללית מסוימת, יש לי משהו מאוד דומה לה במלאי, אבל כמובן שאני עדיין רוצה לקנות את ההיא שאין לי, ההיא המקסימה והמיוחדת (וכמובן שכך הרגשתי כלפי כל אחת מהאחרות שקניתי...)

אני מתחילה בפוסט הזה להראות את אוסף הצלליות שלי, וברור לי שכמות הצלליות מטורפת. אין לי שום מטרה לעשות לכן "תיאבון" (למרות שאני מניחה שזה יקרה) , קחו בחשבון שהרבה פעמים יש כמה צלליות לחברות שונות ואפילו לאותה חברה שההבדלים ביניהן מינוריים לגמרי, ואינכן צריכות לרוץ ולרכוש ישר את כולן. אגב, חלק מהן מוגבלות (כלומר לא נמכרות היום אלא היו חלק מקולקציה מוגבלת), מה שמעצים את ההייפ סביבן ולא בהכרח בצדק.

הערה נוספת – אלו פלטות צלליות מאק, ובתוכן יש מס' צלליות שאינן מאק, בשמן יצוין זאת. מה שלא רשום אחרת אלו צלליות מאק.

פלטת צלליות מאק מס' 1 – צלליות נייטרליות. אני מניחה שזו הפלטה שהכי תדבר אליכן:



משמאל לימין:
שורה עליונה:
Shroom, All that glitters, Mulch, Patina, Go!, Style snob, Satin taupe
שורה שניה:
Vex, Saturnal, NYX Slate, Warming trend, Tempting, Mystery
שורה 3:
Gorgeous gold, Amber lights, Sumptious olive, Expensive pink, Coppering, Paradisco
שורה 4:
Dreammaker, Crest the wave, Henna, Concrete, Mink and sable, Haux, Glamour check!

(מודגשים הצבעים האהובים עליי במיוחד)

פלטה שניה  - סגולים.

בין שאר הדברים שגיליתי כשהתחלתי להתאפר לפני כשנתיים פלוס, זה שסגול מעולה לעיניים ירוקות, כי הוא מדגיש את הירוק בהן...מאז אני מאוהבת קשות בצבע הזה ומתקשה לעצור כשאני רואה צללית סגולה יפה. אם זאת, לצלליות סגולות יש פעמים רבות פיגמנט חלש, ואין שום קשר בין חוזק הפיגמנט למחיר הצללית. לכן בבקשה, כשאתן קונות כל צללית שהיא, בדקו את הפיגמנט שלה. אין דבר מעצבן מאשר להגיע הביתה ולגלות כי הצללית יפהפיה בפאן (צלוחית המתכת בו היא נמצאת) אך כשמנסים להשתמש בה אין ולו שמץ מזה על העין.



משמאל לימין:
שורה ראשונה:
Digit, ???, Beautyful  Iris, Stars 'Rockets, Crème de violet,Nocturnelle, Shoc-o-holic
שורה שניה:
Fertile, Illegal cargo, Twinks, NYX Deep purple, OFRA purple*, Lala
שורה שלישית:
Dame's desire, Hepcat, Fig.1, Beauty marked, Star violet, NYX Prune
שורה רביעית:
Satellite dreams, Parfait amour, Sketch, NYX Purple, Trax, Memorabilia, Blackberry
OFRA purple* - מפלטת המעושנים המפורסמת של עופרה.


זהו לבינתיים. המשך יבוא...יש עוד 2 פלטות מאק...

45 תגובות:

  1. איזה אוסף נפלא! אהבתי במיוחד את ההקדמה שלך, אפילו הראיתי לאמא שלי שאני לא לבד :)
    הפלטת סגולים מעלפת...

    השבמחק
  2. יש בדרך פוסט עם פלטת ירוקים וכחולים בטוחה שתאהבי את הירוקים...:-)

    השבמחק
  3. באמת עם האוכל בא התיאבון :)
    גם אצלי אוסף האיפור התפתח במהירות ועבר מהר מאוד מ"כלום" ל"המון בצורה לא פרופורציונאלית"
    וגם לי יש נטייה לקנות מוצרים דומים מאוד ולטעון בנחישות שהם שונים אחד מהשני לחלוטין! :)

    השבמחק
  4. מהממם! שלא לומר מהממת!
    אני מזמינה סווטשים :)

    אהבתי את העיצוב של הבלוג וברוכה השבה לכתיבה :)

    השבמחק
  5. ואוו, איזה יופי.
    איך את בוחרת מה לשים? אני לפעמים מרוב צבעים, גוונים וסוגים מוצאת את עצמי שמה 3-4 צלליות רק כדי לנצל את מה שבא לי

    השבמחק
  6. חיכינו הרבה זמן לפוסט הצבעוני הזה, מחכים גם לבאים :)

    השבמחק
  7. אני ממש מזדהה עם כל מה שרשמת זה כל כך נכון .עם הכותרת של הפוסט בעלי בטוח מזדהה ואכן אוסף מרשים ומגרה ביותר מחכה כבר לראות עוד...

    השבמחק
  8. צלליות מהממות, בצורה מחשידה יש לי את רובן (-:
    אוסף משובח, ממתינה בסבלנות להמשך...

    השבמחק
  9. אוסף מכובד! (אני כמובן מחכה להמשך :)
    אני מאוד אוהבת את הגוונים הנייטרליים למיניהם, לכן הפלטה הראשונה שהצגת מאוד מדברת אלי ואני מאוד אוהבת את אותן הצלליות כמוך.
    מסכימה לגבי מה שכתבת על הצלליות הסגולות. יצא לי להתאכזב כמה פעמים מהפיגמנט שלהן, אבל כשהן פיגמנטיות זה מאוד מחמיא, במיוחד לעיניים ירוקות וחומות.

    השבמחק
  10. מדהים מדהים מדהים
    אני מכורה לאיפור ומודה שאני קונה בכל מקום איפור
    אפילו בביוטיקר וגם במשביר לצרכן וככה מדי פעם שיש 100 שקל בכיס נכנסת לסופר פראם וקונה משהו שחסר לי
    מחלה מחלה זה איפווורר !

    השבמחק
  11. כמויות אינסופיות של צלליות :)
    רציתי לשאול אותך - ראיתי שאת מזמינה\הזמנת בעבר איפור מebay או אתרים נוספים מחו"ל. איך את יודעת שהמוצרים הם מקוריים ולא מזוייפים? אני רוצה מוצרים שאין בארץ אבל חוששת להזמין בגלל זה. תודה רבה, גלי :)

    השבמחק
  12. מסכימה, אלכס, וזה די נכון גם לגבי צבעים אחרים אבל בייחוד לגבי סגולים. תודה! ההמשך יבוא...

    השבמחק
  13. הי גלי וברוכה הבאה! 
    לגבי איביי - אני לא קונה משם מאק או מוצרים שנוטים לזייף, רק ווט אנד וילד וכאלה שהם זולים ולא כדאי לזייף. 
    יצא לי לקנות מאיביי לקים וכאלה אני קונה בעיקר ממוכרים קבועים שאחוזי הפידבק שלהם כ-99.99 אחוז, ושמוגדרים כטופ סיילר.
    מאק וחב' שכאלה אני קונה ברשת רק מאתרים מסוימים מאוד, סטרוברי, לוק פנטסטיק, אסוס וכו'. באתרים אלה אני יודעת שהמוצרים מקוריים.

    השבמחק
  14. תודה!
    זה קורה גם לי אבל כ"כ כיף שהמבחר כ"כ גדול...

    השבמחק
  15. תודה יקירה, קשה לי עם סווטשים כי אני לא הכי צלמת ... בניגוד אלייך ;-)

    השבמחק
  16. כמו שאומרים - GREAT MINDS THINK ALIKE!

    השבמחק
  17. אני רוצה לקנות מוצר של Too Faced, לא ממש ידוע לי אם מזייפים אותם ומצאתי מוכר עם פידבק טוב ושהוא טופ סלר אבל המוצרים האלו חדשים אצלו, אז איך אפשר לדעת ? =\

    חיפשתי גם בסטרוברי אבל אין להם את המוצר הזה ספציפית ובלוק פנטסנטיק הוא הרבה יותר יקר מבאיביי. כנראה שווה את המחיר 
    תודה רבה :)

    השבמחק
  18. תראי, בד"כ באיביי אם משהו זול במיוחד זה זיוף, וטו פייסד יזייפו...
    מה המוצר ובאילו מחירים ראית אותו? אולי אוכל לעזור?

    השבמחק
  19. לא זול במיוחד - לדוגמא זה:

    http://www.ebay.com/itm/NEW-TOO-FACED-PERFECTLY-PRETTY-SET-W-PINK-BAG-/280838955559?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item41634e6227#ht_1270wt_1037 
    או 
    http://www.ebay.com/itm/Too-Faced-Shadow-Insurance-Primed-Poreless-/150772265826?_trksid=m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D6838669902342116877#ht_500wt_1287 
    או גם ראיתי 
    http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251003182541#ht_2566wt_905 
    הבדל לא גדול מידי מהמחירים האחרים ועדיין מעט מחשיד. ובכל מקרה בד"כ מוכרים סטים בפחות כסף. 

    השבמחק
  20. חשבתי  להזמין אחד מאלו:

    http://www.ebay.com/itm/NEW-TOO-FACED-PERFECTLY-PRETTY-SET-W-PINK-BAG-/280838955559?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item41634e6227#ht_1270wt_1037 

    http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251003182541#ht_2566wt_905 

    http://www.ebay.com/itm/Too-Faced-Shadow-Insurance-Primed-Poreless-/150772265826?_trksid=m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D6838669902342116877#ht_500wt_1287 

    המחירים זולים יחסים אבל מצד שני זה מארזים ומארזים תמיד עולים פחות, אז אני מתלבטת. תודה על העזרה שוב :)

    השבמחק
  21. לא מבינה למה לא רואים את תגובתך השניה!
    בכל מקרה המוכרים באיביי נראים לי בסדר גמור. כולם...

    השבמחק
  22. עם האוכל בא התאבון.. כ"כ נכון.. גם אני התחלתי לפני 4 שנים, אם אני לא טועה זה אפילו היה פברואר-מרץ של לפני 4 שנים. עשיתי קורס בסיסי במאדינה מילנו עם חברה and the rest is history. אני נפתרת מהרבה דברים שיש לי (כידוע :P) כי אני לא אוהבת שיש לי דיופים ואם יצא וקניתי, אני אוותר על אחד שהוא קרוב מידי ופחות מוצלח.
    צלליות סגולות זאת מכת עולם! מהממות מהממות והרבה פשוט לא פרקטיות.. חבל..
    אולי מראש צריך לרכוש צלליות אבקה סגולות מה שעשוי לנטרל את בעיית הפגמנט, לא? (עכשיו אני חושבת ככה יותר מתמיד כי ברור לי שאני יכולה לדחוס אותן ;))
    ותמשיכי תמשיכי, מה זה את מראה לנו רק 2 פלטות? 

    השבמחק
  23. מחכה לפוסטים עם פלטות נוספות שלך!!!

    השבמחק