יום שישי, 3 ביוני 2011

ביטוח לצלליות? יש דבר כזה!


ולא, אני לא מתכוונת לביטוח דרך חברת ביטוח, אלא למוצר האיפור הראשון (מיני לא רבים, אני מכריזה פה מראש) שאני אמליץ עליו.
אני בת 43 כפי שכבר אמרתי, ותמיד אהבתי להתגנדר ולהתאפר. אמא שלי גם היא , תמיד מאוד מטופחת, ונראית מדהים (שוב, אני מאוד אובייקטיבית כמובן) לגילה (72). אלא שהעור שלי בניגוד לזה של אמא שלי הוא יחסית שמן, והעפעף שלי מאוד שמנוני, מה שאומר שבימים לא חמים הצלליות מחזיקות עליי גג שלוש שעות. בימים חמים (שמהם יש יותר מדי בארצנו, אם מישהו שואל אותי – לא ששואלים...) אין לי מה לחלום על עמידות של יותר משעה במקסימום. אז לשם מה להתאמץ בכלל??
לפני כשנתיים הגעתי במקרה (כמו רבות וטובות ממני) לפורום  איפור תפוז. טוב , לא במקרה, חיפשתי גוון מתאים למייקאפ עבורי, ובהיותי משוכנעת שהעור שלי בעל תת גוון ורוד ולא צהוב (מה שהסתבר די מהר כשגיאה של טירונית איפור ) לא הצלחתי למצוא לעצמי מייקאפ בעל גוון מתאים. כשראיתי שעונים לי ומאוד נחמד שם, נשארתי (מה שעשה רע מאוד לחשבון הבנק שלי )...השאלה השניה או השלישית ששאלתי היתה לגבי עמידות צלליות. ענו לי שזו בעיה מאוד נפוצה של רבות, ושיש פריימר לעיניים שנועד למטרה זו בדיוק: לשמש בסיס שישפר את עמידות הצלליות.
בהתחלה רכשתי ממישהי מאוד נחמדה (טוב, מדהימה!) את הפריימר של חברת ע.פ.ר.ה ( לא רע בכלל אגב) ומאוחר יותר הגעתי למוצר המדובר. SHADOW INSURANSE של חברת TOO FACED.


)התמונה מכאן )
בזכותו הצלליות שלי מחזיקות מהבוקר (אני מתאפרת בשש בבוקר...) עד 23:00 בלילה ויותר...בזכותו אני משקיעה בכלל באיפור.
היתרונות המשמעותיים של ה-TFSI : עושה עבודה מעולה, אריזה נוחה מאוד לשימוש והגיינית (פיה צרה מאוד ככה שרק מה שמוציאים נחשף לאויר), חסכונית (מאותה סיבה+העובדה שבניגוד לפריימרים אחרים, ניתן להוציא מהשפופרת כל טיפה, עד האחרונה...), אין לו גוון משלו ולכן מתמזג עם גוון העור, לא יקר בכלל (עולה כ-70-80 ₪ באיביי כולל משלוח, ומספיק לשנה לפחות בשימוש יומיומי...).
בקיצור – לי יש כבר שפופרת חדשה מוכנה ....
ממליצה בחום לכל הסובלות מעפעף שומני במיוחד.
זהו להיום...נשתמע בפוסט הבא.

10 תגובות:

  1. גם אני חושבת לקנות אותו אבל קודם אני צריכה למצוא זמן בבוקר להשחיל גם את האיפור עם הצלליות חחח :)))

    השבמחק
  2. מסכימה בהחלט לגבי הפריימר (גם היום הופיע הפוסט עליו ועל עוד כמה)
    אך בסופו של דבר עדיין מעדיפה את אורבן דיקיי. דבר יחיד שאני לא אוהבת בטו פייסד זה שהוא נפרד ולפעמים נוזל.

    השבמחק
  3. תודה!
    ליאן - כמו שכתבתי בפוסט הקודם - תפני לך זמן אם תחליטי שזה חשוב לך מספיק.
    מרינה - הבעיה נפתרת אם מאחסנים אותו בעמידה עם הפקק כלפי מעלה. בניגוד למה שציפיתי הפריימר נשאר במצב אחיד (לא נפרד). אני מחזיקה אותו בכלי עם המברשות.

    השבמחק
  4. תודה על הטיפ. ינוסה. עד עכשיו הוא היה בשכיבה

    השבמחק
  5. iefrat
    מאז הפוסט של דנרה על פרימייר החלטתי שעלי להשיג אחד כזה.
    אצל מרינה גיליתי את של ביוטיקייר. אני לא נוהגת לקנות אצלם איפור אלא רק אביזרים ולקים. לא רק סנוביות אלא גם חשש להניח על הפנים מוצרים מאוד זולים שמא... (מניחה שזה חשש שוא? נישאר עם הסנובית שבי)
    נפרדתי בשמחה מ 9 שקלים (8.9). הפלא ופלא, העניים השומניות שתמיד לאחר מספר שעות הצללית נקווית בקפל העפעף, נשאו את הצלליות בגאווה מבוקר עד לילה - וגרפו מחמאות.
    הנחתי צלליות שימר מנוצנצות ואף נצנץ לא זז ממקומו.
    עכשיו בתכנון לקנות את הפרימייר של ע.פ.ר.ה או לחילופין את המוזכר לעיל.
    תודה על הפוסט, בא לי בזמן טוב!

    השבמחק
  6. אפרתוש - אני מזדהה לגמרי. אלא שהאריזה של עפרה מאוד לא נוחה לדעתי. הפריימר מאוד קשה להוצאה וכשיש עוד הרבה חומר בפנים - בקושי יוצא משהו...ממליצה על הטו פייסד!

    השבמחק
  7. iefrat
    תודה רותי, לקחתי לתשומת ליבי. דנרה באמת המליצה עליו בפוסט הזה
    http://danrasvault.blogspot.com/2011/05/blog-post.html
    זה מוצר מדהים, איפה הייתי כל השנים האלה?

    השבמחק
  8. לא באמת מפתיע אותי שנושא הפריימירים נהיה חם חם חם עכשיו בבלוגיה :)
    עם החום ששורר מסביבנו זה אפילו די ברור..

    כמוך, גם אני הגעתי לפורום איפור "חצי בטעות" חברה "שלחה" אותי לשם אחרי שעשינו יחד קורס איפור זוגי במאדינה. לא הבנו כלום מכלום וזה בדיוק המקום להפוך את הכלום לידע להמון ידע!

    כמוך, לא ידעתי מה תת גוון העור שלי, כמוך חשבתי שהוא ורוד כי כמוך, אני נוטה לאדמומיות, אבל אני בכלל צהובה! ומסתבר שאנחנו גם אותו גוון מייקאפ - באף - למרות שהמון זמן חשבתי שאני 180 סאנד בג', אני חושבת שאנשים מעדיפים לראות עלי את ה 180 בגלל שיש לי כתפיים שחומות ופנים מאוד לבנות אז נראה להם יותר סביר שהפנים שלי יהיו בצבע הכתפיים ולא בצבע הצוואר ;)

    כיוון שהתחלתי בקורס איפור למדתי לשים צללית קרם (כמובן של מאדינה) מתחת לצלליות, ולהפתעתי זה עשה את העבודה יפה מאוד ברוב ימות השנה.
    יש מעט מקרים שהצלליות האלה לא עובדות כמו שצריך, דוגמאות טובות זה צלליות מינרליות וצלליות אבקה.

    ובכל זאת, נפגשנו במפגש פורום ורכשתי בהחלפה "לא שווה במיוחד" (שאת בטח זוכרת ;)) את ה F Y Eye המותחל בהחלפה עם מייקאפ דאבל וור מלא שלא נפתח ולא שומש :)

    שמחה שרכשתי אותו והתנסתי איתו כי הוא שונה בכל זאת מהצלליות של מאדינה. יש מוצרים שהם עובד איתם הרבה הרבה יותר טוב! דוגמאות לזה חוץ מאילו למעלה, העפרונות השמנים של מאק, שכחתי איך קוראים להם שאמורים לשמש כבסיס. הם אכן משמשים כבסיס מעולה לצלליות אבל בלי פריימר (ולא צללית קרם!) מתחת הם לא שווים שום דבר!

    אחרי הפוסט של מרינה, שגם לה יש עפעף שומני היא דווקא המליצה לי על ה UDPP בגרסת השפורפרת שלו. כיוון שהוא גם עולה כ 70 ש"ח נראה לי שווה לגמרי ואפילו שווה יותר מאשר הפריימר של עפרה שעולה 100 ש"ח.
    אני לא פוסלת שארכוש בפעם הבאה את עפרה או TFSI אולי אפילו סביר שאנסה את כולם לפני שאני מגבשת החלטה סופית.

    השבמחק
  9. גם אני הגעתי לפורום איפור חצי בטעות, גם אני ראיתי כי טוב והחלטתי להישאר [וחשבון הבנק שלי משלם על ההחלטה הזו עד היום...]

    אחרי הרבה מאוד התלבטויות החלטתי לקנות את הTFSI וקיבלתי אותו ממש לפני כמה ימים. אף פעם לא הייתה לי בעיה של עמידות, אבל צלליות פשוט לא נתפסות עלי כמו שצריך. מדהים איך המוצר הזה מצליח לגרום לצללית לשבת עלי בדיוק כמו שהיא נראית בקופסא.
    אני מצטרפת להמלצות החמות :)
    [אני מניחה שאני גם אכתוב עליו פוסט בהזדמנות].

    השבמחק
  10. אני חייבת לנסות את ההמלצות שלכן, עדיין לא מצאתי צלליות שהרגשתי טוב עם התוצאה.

    השבמחק