יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

OPI זה אופי...או: בונד. ג'יימס בונד


אני אוהבת מאוד לקים, כידוע לכם. כיום יש באוסף שלי כ-200 לקים מכל הצבעים כמעט. פעם הייתי הולכת רק עם לקים "סולידיים" - אדומים, ורודים, סגולים...היום אני הולכת גם עם אפורים, ירוקים, כחולים...

עד לפני כשלוש שנים היה לי מספר בודד של לקים. רובם היו של חברת שיק הישראלית. מאז עלתה אצלי המודעות לרעילים בלקים ולחשיבות בהימנעות מהם, וגיליתי שיש הרבה חברות לקים יקרות יותר, שהלקים שלהם יותר נעימים למריחה (כמובן מדגישה - יותר נעימים לי) , והאהובה עליי מכולם זו OPI. הלקים שלהם , כמובן לדעתי הבלתי מקצועית בעליל, הינם בעלי פורמולה מדהימה, מברשת רחבה ונוחה כמו שאני אוהבת (יש לי ציפורניים די גדולות) והם אטומים על הציפורן בדרך כלל לאחר 2 שכבות (בחיי שאני נשמעת כמו פרסומת...)
כיום כרבע מהלקים שלי הם מחברה זו, ועוד היד נטויה כמובן.



מעט על החברה מתוך מידע שקיבלתי:



 OPI הינו מותג הלקים האמריקאי המוביל בעולם.

כיצד זה התחיל?
הכול התחיל בשנת 1981, במרפאתו של ג'ורג' שאפר, טכנאי שיניים המתמחה באסתטיקת הפה שייצר שיניים תותבות.
שאפר, ניצול שואה מהונגריה שהגיע לניו יורק בגיל 9 לאחר מלחמת העולם השנייה, הבין שאותם חומרי הפורצלן והאקריליק המשמשים בניית כתרים ושיניים  תותבות, הכרחיים לא פחות בביצוע המיומנות ליצירת חומרי אקריליק המיועדים לציפורניים.
הפורמולה הבלעדית של   ג'ורג'  בשיתופה המסור של סוזי ויס-פישמן, צמחה מתוך 2 חדרים קטנטנים בצפון הוליווד, עד שהפכה לענקית מותג הלקים  OPI החולש כיום על כ-מאה מדינות, (ביניהן ישראל) ב- 6 יבשות שונות בעולם.
החברה הנחשבת למובילה בעולם בתחום טיפוח הציפורניים ובנייה אקרילית לציפורניים, מחזיקה ביותר מ- 20 פטנטים על מוצרים שפיתחה ורכשה מוניטין כלל עולמי כמצטיינת וכמחדשת בתחומה.

אופנת הלקים:
סדרות הלקים של החברה עונתיות ומייצגות מגמות בעולם האופנה והזוהר, שכבר הפכו מזמן לחברות קבע בתצוגות האופנה המובילות בעולם.
כוכבות הוליווד כג'וליה רוברטס, סקרלט ג'והנסון, שרון סטון ואחרות המהוות מובילות דעה, מעדיפות מזה שנים את מוצרי החברה, הכוללים לקים ומוצרי טיפוח לכף היד והרגל.


עם כל אהבתי ללקים, יש לי מנהג מגונה המלווה אותי לצערי כ-30 שנה אם לא יותר. מאז שאני זוכרת את עצמי אני "מציקה" לעור באצבעות. ניסיתי לעשות כמה נסיונות בעבר להפסיק , אבל ללא הועיל. כולם מעירים לי על זה: בעלי, חברות, אנשים זרים...אבל קשה לי להפסיק.


פעמים רבות ניסיתי להיגמל, וטרם הצלחתי. כעת החלטתי לנסות שוב, בעזרתכם.

תשאלו איך?

אני מתכוונת להעלות אחת לשבוע תמונה של אצבעותיי, נטולות לק, ומקווה שזה ייתן לי את הדרייב להפסיק.

היום אני מעלה את התמונה הראשונה (מראות קשים...ראה הוזהרתם!!!)






אם נחזור רגע לחברה:


בימים אלה חברת OPI משיקה את קולקציית Skyfall,  פרי שיתוף פעולה עם הסרט ג'יימס בונד.

בונד, הגבר הנחשק בכל הזמנים, שינה את פרצופו ובכל פעם נוספה לנו סיבה נוספת להשוות ולהתפעל מהחתיך הגברי המוקף בנשים יפות, מכוניות וסכנות. מפעל  ג'יימס בונד חוגג את יום השנה ה- 50 עם הסרט Skyfall, ה- 23 בסדרת סרטי בונד, ובכיכובו של דניאל קרייג וחוויאר בארדם.






כמו בסרט, גם קולקציית Skyfall של OPI ,  יוצרת שילוב של זוהר וסכנה, המהדורה מוגבלת של 12 לקים.   "OPI נפעמת לעבוד עם הפקות נצחיות ולחגוג 50 שנים של סגנון והמיסטיקה הקשורה בבונד 007", אמרה סוזי וייס, פישמן, סמנכ"ל ומנהל אומנותית של OPI .

הקולקציה מורכבת מלקים עם סיומת מתכתית ונצנוצים, עד למראה תכשיט, אבל הלק השחור הוא כמו המטוס הפרטי בקולקציה, וגורם להרגיש את המראה המתוחכם הזוהר והמפתה של הסרט.

גולת הכותרת של הקולקציה: כיסוי של זהב - הראשון מסוגו אי פעם ובהשראת העולם של 007-  "האיש עם אקדח הזהב" – טופ בבקבוק מיוחד וארוז בנפרד, עשוי זהב 18 קראט, לשכבה עליונה.

כמו בכל הלקים של  OPI, גם הלקים בקולקציית Skyfall  אינם מכילים DBP, טולואן או פורמלדהיד, ו ProWide ומצוידים במברשת בלעדית שלOPI מברשת  אולטימטיבית ליישום.


מחיר לצרכן: 65 שקל. להשיג ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים.

מחיר טופ הזהב-  כ- 220 שקל.



העובדה שאני "מציקה" לעור לא מונעת ממני כאמור לאהוב לקים, נהפוך הוא. כשיצאה הקולקציה הנוכחית שמתי מהר מאוד לב לכמה לקים , אחד מהם יוצג פה. זהו TOMORROW NEVER DIES
, כרגע הלק היחיד שיש לי מהקולקציה אך יש מצב בהחלט שזה עוד ישתנה...

לא יכולתי לחכות עד שיגיע אליי, וכאשר הגיע אתמול ידעתי שכבר היום יככב על אצבעותיי.

כמה צפוי היה שאת פוסט הלק הראשון שלי אעשה על OPI?

הנה כמה תמונות שינסו להעביר לכם את הגוון המיוחד מאוד שלו.

הראשונה הינה תמונה שאני צילמתי...מתנצלת שוב על האיכות...



                                                        (אמרתי לכם שהמצב שלי קשה?)


והנה תמונה של מישהי מקסימה, שמוכשרת הרבה יותר ממני גם בתחום הלקים וגם בתחום הצילום...והסכימה בטובה שאשתמש בתמונה (הרבה יותר מוצלחת...) שהיא צילמה.


אהבתן את הלק? האם אתן משתמשות בלקים, ובאילו פירמות וגוונים? אשמח לקרוא!


*הלק נרכש על ידי מכספי.

15 תגובות:

  1. היי, קודם כל המון בהצלחה בגמילה!! אולי באמת ה "חשיפה" השבועית תעזור.

    הלק מהמם!!! אבל אני אוהבת כל דבר סגול בערך.
    מבחינת חברות, אני הכי אוהבת את China Glaze, המריחה שלהם הכי נוחה מבחינתי והלק עצמו מחזיק מעמד הרבה זמן. אחריהם אני אוהבת את OPI כמובן!אז שוב בהצלחה!! 

    השבמחק
  2. תודה רבה! שמחה שאהבת!

    השבמחק
  3. יש לי בדיוק את אותה הבעיה ומה שלי ממש עזר בהרגעה ואף הימנעות לפחות קצרה מ"להציק" לעור הינו פלקסיטול המיועד לקיוטיקלס זה עובד...

    השבמחק
  4. בהצלחה יקירה, את יודעת שאני "מעודדת מס. 1" בגמילה !!!

    השבמחק
  5. הצבע שלו מושלם... פשוט מושלם.

    השבמחק
  6. את הפוסט הזה במקור, התחלתי לקרוא אתמול, כשחיכיתי לתור שלי לרופא השיניים חחחח מצאתי את זה משעשע למדי, שבעוד שרופא השיניים שלי חוצב את השיניים שלי (ובעתיד) ישים לי כתרים, רופא השיניים "שלך" מארגן לך קולקציות לקים שוות חחחח

    אין מה להפסיד עם כזה סגול, מהמם! אני לא חושבת שיש לי משהו שדומה לו, אבל אולי היה לי בעבר? כבר לא זוכרת :)

    לגבי הרעיון של הידיים - רעיון גאוני! בפורום של לנדמרק אומרים שכשעושים שינוי צריכה להיות הבטחה, גם לעצמך וגם לסובבים אותך. ההבטחה היא בעצם השיתוף. כשאתה משתף מישהו בתהליך שאתה עובר - לדוג' התהליך הזה - אתה גם מתחייב באופן רישמי (ולא רק אומר מתחת לשמיכה בשקט בשקט שאף אחד לא ישמע) וגם, כשאנשים אחרים שותפים לתהליך שאתה עובר הם יכולים להיות שם בשבילך, ומעבר לזה, לא להפריע לך.. (בדוג' הקלאסית, אם חברות שלך יודעות שאת בדיאטה, הן לא יציעו לאכול פיצה, אלא יציעו בית קפה שבו את יכולה להזמין סלט או משהו כזה. הרי אם לא ידעו שאת בדיאטה, לא יחשבו שיש בעיה עם פיצה..)
    בקיצור - בהצלחה!!! אני מכירה את הבעיה מאוד מאוד מקרוב.. פה אצלי :)

    השבמחק
  7. מיטל! שמחה שאהבת את הלק והרעיון. ממה שאני זוכרת מלנדמרק - "רתימה" זה המונח. זו בדיוק הכוונה שלי...היה לי ברור שתביני!

    השבמחק
    תשובות
    1. או. הזכרת לי נשכחות... את צורת הניסוח שלהם שכחתי מזמן.. אבל לפחות משהו אני כן זוכרת :)
      אהבתי מאוד את הרקע!!

      מחק
    2. טוב בינתיים היה כבר עוד שינוי, מקווה שהפעם יישאר ככה...ושתאהבי גם הפעם ;-)

      מחק
  8. כמה שהוא יפה! בא לי למרוח אותו שוב למרות שיש לי עוד 3 חדשים שלא ניסיתי..

    השבמחק
  9. אני גם מתעללת סדרתית בעור שמסביב לצפורניים...חבל שאת לא רואה אותן עכשיו אבל מכורה ללק. גיליתי אבל שאחרי תקופה שאני מורחת לק כל הזמן על הצפורניים, הן מצהיבות. אז עכשיו אני בהפסקה. זה קשה כי אני רואה לקים מהממים בכל מקום אבל אם אני רוצה צפורניים מהסרטים, עלי להפסיק.

    השבמחק