יום שני, 22 באפריל 2013

הפעם הראשונה שלי - לא מה שחשבתם...

וואו, כמה זמן עבר מאז שכתבתי...
לפני כחודש וקצת התחלתי בשעה טובה ומוצלחת עבודה חדשה בתחום חדש לי לגמרי, ועל כך בפוסט נפרד - מקווה שלא ייקח חודש נוסף...בכל מקרה, זו הסיבה להיעדרות שלי מכאן לאחרונה. אבל לפני כן, יש לי חוב להחזיר לכם - לספר על הפעם הראשונה שלי.

איזו פעם ראשונה אתם שואלים? ההשקה הראשונה שהייתי בה כמובן!!!



בתחילת חודש מרץ הוזמנתי להשקה של בשמי האביב החדשים של שסטוביץ (יבואנית גרלן , קלואה, איסי מיאקי ועוד רבים וטובים), והחלטתי לנצל הזדמנות זו ובה גם לפגוש חברות - קורין, שרית,גלי ועוד.

ההשקה נפתחה בכיבוד קל ושתיה, הרבה בלונים (ראו תמונה) וצילומים מפה עד מחר, אפשר היה לחשוב שמדובר בטקס האוסקר...עבורי זה היה ארוע כיפי במיוחד, תראו בעצמכם: (עם שנטי המקסימה)


אח"כ היתה הרצאה מעניינת על הבשמים שהושקו, במהלכה גם זכינו להריחם.

ואלו הבשמים שהוצגו לפנינו:






Le Petite Robe Noire

שמלה שחורה קטנה, נלבשת על העור כמו שמלת נשף יוקרתית

בבוטיק  האקסלוסיבי  של "גרלן" , בשדרות ה"שאנז אליזה" נוצרה  גרסה חדשה ומפתיעה, כמיטב המסורת המשפחתית של גרלן - בושם  קלאסי וחושני PETITE ROBE NOIRE  הנחשב ל"מגנט" למין הגברי, בשל  הניחוח הנשי  בעל העוצמה, המשלב רעננות מעודנת.
הבושם, מעוצב   ברוח המותג של "גרלן"  ומהווה  תזכורת לאישה הפריזאית האולטרה - נשית,  המוארת באנרגיה זוהרת , עם השתקפויות, המחקות את האווירה "פורצת הגבולות"  של פריז.
פירמידת הניחוחות הארומטית , מתאפיינת  בפרץ של אנרגיה נשית,  המעוררת את החושים...
תווי הבסיס -  החושניים והמסקרנים של הבושם, מתהדרים בתווים רעננים, בהשראת  שעות הבוקר המוקדמות : פולי טונקה, וניל  מתקתק, איריס חושני – המוסיף תו אבקתי חם, מעודן ועוצמתי  ופצ'ולי – בניחוח עצי  ארומטי .
בלב הבושם -   סימני ההיכר העדינים והרעננים, של זר ורדים פורחים,  יסמין ופריחת התפוז, שנאספו עם שחר,   לצד נוכחותם הכובשת של, הדובדבן  השחור העסיסי, תפוחים וענבי שועל שחורים.
אקורד הסיום -   מגיע לכלל שלמות , עם נוכחותו הדומיננטית של  הענבר הלבן, החומק פנימה, כמו ענן של מושק משיי וטהור , ומאשר את ההבטחה החושנית של הבושם, המכריז באור יום,  על הלילה המפתה הממשמש ובא.....
בקבוק הזכוכית  המעוצב, מהווה חוויה חזותית ותחושתית, "המפלרטטת" עם  האישה החושנית,  לצד הפקק בדמוי לב הפוך, הממחישים את הגזרה  הקלאסית של ה"שמלה השחורה הקטנה", למול הרקע השקוף כבדולח, העובר בעדינות רבה משחור דיו עמוק, לוורוד אבקתי קליל.
התרשמותי - מאוד אהבתי את הבושם, וכמובן שלא הופתעתי - מאז ומעולם אהבתי את הבשמים של גרלן...אלגנטי, יוקרתי ויחד עם זה לא מתוק מדי. שלמות!






ג'ימי צ'ו פלאש Flash

המותג הנחשק ג'ימי צ'ו השיק לקיץ 2013 קולקציה נוצצת ופתיינית, כשהבושם FLASH משלים אותה. הוא חושני ופרובוקטיבי, זוהר ומפתה. הניחוח מבוסס על זרי פריחה לבנים, כובשים ומשכרים, בניחוח שמלווה אותך כל היום: רענן, דומיננטי, פרחוני, טהור ונקי. לאישה שאף גבר לא עומד בפניה. EDT – 60 מ"ל, 100 מ"ל

FLASH  הבושם החדש מבית ג'ימי צ'ו לא חושש מפרובוקציה. קריסטין נואל, שהבשמית שפיתחה את הניחוח, מספרת כי "השראת שלי הייתה נקישות נעלי העקב של האישה העצמאית והחושנית בנעלי ג'ימי צו, המטופפות בקצביות ברחובות פריז, או ניו יורק".
תווי הריח  נפתחים בעשרות זרי פריחה לבנה תמימה וענוגה , המהווים מוטיב מרכזי בניחוח החדש ומשמשים ככלי משמעותי במשחקי הפיתוי. בתווי הלב – שילוב עוקצני של פפריקה אדומה, תותים ומנדרינה, היוצרים כוח משכר של תשוקה. התו התחתון  מורכב מאקורד של תווים עציים ופודרתיים המשלימים את הניחוח החושני.
הבקבוק והאריזה של הבושם, מקבלים את השראתם מקולקציית הנוצצים אשר הפכו להיות אורחים קבועים על אירועי השטיח האדום..
הבקבוק היוקרתי מציג שלושה צדדים מרוקעים, המייצגים את הפן החזק, העצמאי והמרדני של הנשים. הריקועים  מפלרטטים ברומנטיות עם האור, ומייצרים אפקט השתקפות מוזהבת, עדינה ונשית, כאשר מכסה הבושם בדמוי יהלום גדול, כיאה למותג אייקוני. 
התרשמותי: מהמם אבל לא אני. כבד לי מדי, מתוק לי מדי...למרות שבטוחני שיהיו רבות שיתחברו אליו.




תמונה - יח"צ


See by Chloe

מותג היוקרה קלואה עיצב ליין חדש לצעירות - קולקציית See by chloe. קו עכשווי, נשכני ושובב, שהותאם לו בושם עירוני, מפתה ומגניב. בניחוח שמשחק איתך במחבואים, מתגלה ומסתתר, ושומר על האלגנטיות של המותג: פרחוני ומסחרר את החושים. EDT,50 מ"ל, 75 מ"ל


סי ביי קלואה – ניחוח שובב ומחויך, בטוח בעצמו, מעורר את הבלתי צפוי, וחושף עולם של ניגודים – גלויים ונסתרים. משחק מחבואים.
הבשם מישל אלמאיירק רקח בושם מגניב, שמתכתב עם  הקולקציה העירונית והשובבה שעיצבה מעצבת הבית הבריטית קלייר וויט קלר, תחת השם   See Bychloé.
הבושם חושף ניחוח פרחוני ממכר, עם נצנוץ ראשון של ברגמוט לעורר את החושים, ובתוספת תמציות חמצמצות, פריחת תפוח, ליטוף מפתה וטבעי של יסמין.
ניחוח חמקמק, שמשחק איתך במחבואים, ולבסוף חושף חושניות ונילית.

הריח הבלתי צפוי נתון בבקבוק שעומד על שלוש רגליים קטנטנות, יציב, עם קפלי זכוכית המזמינים ליטוף. טבעת כסף עם הטבעה אלגנטית של הלוגו באדום-קורל, ופקק כסוף עם עוד טבעת – מעניקים לבושם See Bychloé את מגע הזוהר הקולי.
 התרשמותי: מקסים! אמנם אני לא בטוחה שלי הוא מתאים (הרי כל בושם מריח אחרת על כל אחת, בגלל הכימיה של הגוף שלנו...) אבל בושם בהחלט לטעמי. פרחוני, עדיו אבל מורגש בהחלט. אהבתי.






תמונה - יח"צ


Pleats Please // איסי מיאקי

אחרי שחולל מהפכה בעולם הטקסטיל עם בד הפליסה Pleats מציג מעצב העל איסי מיאקי, את גרסת הבושם Pleats Please- תענוג חסר גבולות, עם ניחוח פרחוני צבעוני ממכר, המעצים את הנשיות השמחה. זר פרחים קליל – נקטר של אושר. 100 מ"ל, 50 מ"ל

הניחוח  של  Pleats Please נוצר לרגל 20 שנה להמצאת בד הפליסה הגאוני של המעצב היפני איסי מיאקי. הבד המהפכני שחרר את הנשים מהצורך לגהץ ולקפל את הגדים. כמו הבד, גם הניחוח מאפשר תנועה קלילה, דינאמיות, וחופש.  ,Pleats Pleaseנוצר על ידי הבשם הנודע אוֹרֶליַן גִּישַר, ומהווה מקבץ של זר פרחים קליל ומלא שמחת חיים שנועד ללכוד את הקלילות העולצת שלך, נקטר של אושר, שמזמין לטעם מתענוגות החיים. ההשראה הראשונית לניחוח הייתה האור, שהוא אלמנט בסיסי ומהותי בעולמו של איסי מיאקי: גווני גוונים של צבעים מלאי אור ואחריו מגיע הרעיון האנכי, השתקפות של מבנה הקפל אליו מתווספת התנועה של הקפלים עם הגוף.
תווי הניחוח נפתחים בארומה קופצנית  של פרי הנַאשִי (הכלאה בין אגס לתפוח), בתוספת זר פרחים המגדירים את המהות הנשית העדינה והמתוחכמת. תווי הלב מרמזים על חושניות חיננית הפורחת ברעננות של פרחי אדמונית ואפונה ריחנית, בתוספת האִינדוֹל בעל נופך בשרני ומוחשי. תחושת הנעימות מועצמת עם תווי הבסיס - ניחוחות עציים עשירים של ארז, בתוספת פאצ'ולי ווניל מתוק וחושני.
הבקבוק: בדיוק כמו בד הפליסה המפוסל – גם הבקבוק עושה שימוש במימד הגיאומטרי. מארג של פאות – חלקן שקועות, חלקן מובלטות, המעניקים פרשנות למראה הקפלים. הפקק מעוצב בצורת עלי גביע של פרח, דמות מופשטת ועדינה של קפלים המסמלת פרחים לבנים. אריזת הבושם משלבת בין גווני הורוד לכתום בריקוד עליז של מניפות עלי כותרת וקווים המרמזים בתחכום על קפלים. הלוגו מוטבע על גבי האריזה, וחלק מאותיותיו נראות מקופלות.

התרשמותי: מ-ה-מ-ם! האמת שהוא היה המועדף עליי , אבל היות ולא אותו קיבלתי - דאגתי בהזדמנות הראשונה לרכוש לי אותו (בדיוטי פרי, 55.90$ ל-50 מ"ל). המילה שקופצת לי לראש בבואי לתארו היא אחת - סקסי.




תמונה - יח"צ

Bebe / Wishes & Dreams

מותג האופנה היוקרתי bebe משיק בושם חדש, חושני ומתוחכם - WISHES & DREAMS בניחוח המנצנץ בחושניות עם תווים פרחוניים ונגיעות פצ'ולי. ניחוח סקסי ועכשווי. 50 מ"ל, 70 מ"ל E.D.P

WISHES & DREAMS( איחולים וחלומות) מבית האופנה bebe הוא החלום הכמוס של כל אישה. ניחוח המגלם את האהבה האינסופית, עם בקבוק שעוצב בצורת סימן האינסוף ∞ . הניחוח פונה לנשים צעירות, עדכניות, שעוד מעיזות לחלום.
בבסיס הריח מנצנצים  בחושניות  תווים פרחוניים ועציים, מתוגברים באמבר לבן. ניחוח נקי,  עכשווי, סקסי ומתוחכם, מתפרץ עם פצ'ולי ווטיבר, לצד עזות המצח של עץ הארז, המומרץ על ידי הברגמוט התפוזי הרענן והסנדלווד העצי, המותירים שובל עוצמתי.

הבקבוק  בגוון שמפניה, מעוטר בתבליט אבני קריסטל, הלוכדים את הרגעים היקרים של החיים שכולנו חולמים ומייחלים להם. קווי המתאר שלו מעוגלים ומקומרים כחמוקי האישה של bebe  - עכשווית וזוהרת.  הפקק המוזהב מעוצב כסמל האינסוף - אינסוף לחלומות ולתקוות, אינסוף לאפשרויות ולמשאלות הלב. 
*התקבל לסקירה.
 התרשמותי: אהבה מהרחה שניה. ברגע הראשון שמתיזים, יש הרגשה של בושם "מבוגר" מדי (אז מה אם אני בת 45 כבר? אני זקנה? ממש לא!) אבל אח"כ נוצר ריח של "בושם כמו שפעם ידעו לעשות". אלגנטי, דרמטי בלי להיות מוגזם, נשי מאוד. אני אוהבת.

אילו ריחות אתם אוהבים?האם ניסיתם את הבשמים בפוסט, ואילו אהבתם?

24 תגובות:

  1. נשמע אירוע כיפי במיוחד, בייחוד לפגוש פעם ראשונה את כל הפרצופים מאחורי השמות.
    ת'אמת שבכל הנוגע לבשמים אני קצת איש מערות- כל התוים והנגיעות לא אומרים לי כלום. תיאורים כאלו מעוררי חושים מתקשרים אצלי אך ורק לאוכל ומוסיקה D=
    אני בוחרת בשמים ע"פ החיבור שלי אליהם לאורך כל היום (אז זה עניין התוים, אה?)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! האמת שהכי כיף היה באמת לפגוש את הבנות...
      התוים גם אצלי מתקשרים למוסיקה, אבל רשמתי את המידע כי יש כאלה שכן מבינות בזה...
      וזו הסיבה שבסוף כל תיאור של בושם הוספתי את ההתרשמות האישית שלי.

      מחק
  2. איזה תמונה חמודה וכיפית. אני מאוד אהבתי את האירוע, וגם את הסקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אהבתי מאוד, ומאוד שמחתי להיפגש...תודה! :-)

      מחק
  3. אבל למה את מעתיקה את הקומוניקטים????

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי יקר!
      איני מעתיקה קומוניקטים.
      רשמתי את המידע המופיע באתר היבואן כפי שעושות בלוגריות רבות אחרות.

      לו היית בודק/ת כמה פוסטים על ההשקה הנ"ל, היית רואה שהרבה דברים חוזרים על עצמם מילה במילה.

      צר לי אבל איני יודעת לתאר במילים "גבוהות" ריח של בושם כזה או אחר. לכן בחרתי לרשום מתחת לכל תיאור את התרשמותי האישית מהבושם, אם אהבתי ומה אהבתי. זה טבעו של פוסט סקירה כזה, ולכל קורא נתונה הרשות האם לקרוא , אם לאו.

      מקווה שהסברתי את עצמי ברור.

      מחק
  4. גם אני כמוך הכי אהבתי את הבושם של איסי מיאקי. יצא לי להריחו לפני כשבוע או קצת יותר בעקבות הפוסט של אפרת, בושם מדהים ! יש בו משהו קורן ומלא עליצות (זה מה שעלה לי בראש כשהרחתי אותו) נראה שהיה לכם אירוע כייפי ואם פגשת את קורין מריסים ורסיסים אשריך. היא אחת הבלוגריות האהובות עלי.

    השבמחק