יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

איפור היום - פינה חדשה בבלוג!


היום נפתחת, בשעה טובה ומוצלחת,  פינה חדשה בבלוג – איפור היום.
טוב, אז אם נדייק, זה איפור משלשום...
ובכל זאת, אהבתי את מה שיצא, מקווה שגם אתם תאהבו.
אני אוהבת להתאפר כפי שכבר ציינתי פה לא פעם. לפעמים יותר צבעוני, לפעמים – כמו כאן – יותר סולידי.



(מבקשת סליחה מראש על מצב הגבות. נטלי!!! הצילו!!!)

בעיניים סגורות



בעיניים פקוחות



המוצרים בהם השתמשתי:



פריימר – Two faced Shadow insurance
צללית בסיס – Benefit creaseless cream shadowliner sippin' n dippin'
צלליות –
 L'oreal color infaillible – 002 hourglass beige -  בחצי העפעף הפנימי
L'oreal color infallible – 033  tender caramel  - בחצי העפעף החיצוני
Wet n wild color icon – nutty   - בזוית החיצונית
Sleek – storm 578 palette – הצללית השלישית משמאל בשורה התחתונה – להדגשת השקע
IL  makiage  - almond eyeshadow – טשטושים
איליינר – L'oreal super liner perfect slim – Intense black
מסקרה – Careline la diva mascara   - בגוון חום חציל

שכחתי לצלם את עפרון העיניים בחום של פופה בו השתמשתי לתיחום תחתון, ואת עפרון הגבות של עופרה.
ואני נשבעת לכם שהאיפור עצמו לקח פחות זמן מאשר לכתוב את הכל עם מעברי העברית / אנגלית פה...
אהבתם? תרצו לראות עוד פוסטים כאלה? ספרו לי!

32 תגובות:

  1. איך המסקרה של קרליין?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אישית אוהבת...יחד עם זה, קחי בחשבון ש: 1. אני אוהבת מראה דרמטי 2. הריסים שלי ארוכים ורק צריכים צבע, אז כמעט כל מסקרה טובה לי...

      מחק
  2. אהבתי! אחלה איפור סולידי. כי מה לעשות, לפעמים צריך בדיוק כאלה :)

    השבמחק
  3. מקסים, תשמעי יש לך עתיד כמאפרת, אולי תלכי על זה, כמאפרת כלות או משהו בתחום

    השבמחק
  4. אהבתי!!
    וראיתי שאנחנו אחיות לצרת העדשות :)

    השבמחק
  5. טבעי מאוד! אני תמיד אוהבת לראות את כמות המוצרים שעומדת מאחורי "איפור טבעי למדי"

    השבמחק
  6. אהבתי מאוד, תפסת אותי כבר עם הספינין אנד דיפין, צללית מהממת ליומיום, עמידה עם מרקם מושלם.
    אני מורידה את הכובע על מגוון המוצרים שהצלחת לשים, אני צריכה לאמץ את הגישה הזאת שלפתוח את המגירה ולהוציא עוד צללית זה לא כזה נורא.
    ואם לזה את קוראת גבות במצב שדורש התנצלות, אז כדי שאני אשתוק =)

    השבמחק