יום שני, 1 בספטמבר 2014

חוזרת לכתוב ...ולסקור

אז שלום לכל מי שהתגעגע, וגם למי שלא.
כמעט שנה לא הייתי פה, והנה אני פה...

בחרתי לפתוח עם סקירת קופסת גלאם גורו האחרונה, אותה רכשתי בעיקר בגלל שני המוצרים שידעתי שיהיו שם בגודל מלא.
האם יצאתי מרוצה? תקראו עד הסוף ותראו...




מודה, אני מאלה שקוראות ספוילרים. אז קראתי, שבקופסא החדשה יש קרם גוף של וולדה, ולק של ANNY.
את וולדה אני מכירה מאז שלילך (בת 7 עוד חודש וחצי, אם תהיתם) נולדה, ואולי אף קודם. מוצרי הטיפוח שלהם לתינוקות מעולים בעיני. ממה שאני יודעת הם מייצרים מוצרים טבעיים ואיכותיים מאוד. לא הזדמן לי להתנסות במוצרי טיפוח לגוף שלהם, לפחות לא כאלו למבוגרים. לכן מאוד שמחתי כשקראתי זאת בספוילרים, וחשבתי שאולי כדאי להזמין...?

את הלקים של ANNY ראיתי לראשונה כשהייתי לפני כשנה וחצי באוסטריה, והם היו יקרים מאוד יחסית למה שתכננתי להוציא על בקבוק לק (כעשרה יורו). לא מזמן הם עלו ארצה, ונמכרים בדוכנים במשביר לצרכן. מה שמשמח אותי במיוחד (וכנראה לא רק אותי) זה שלראשונה בארץ, ראיתי טסטרים ללקים - ואפילו מעין פיסות נייר , על מנת שלא נתלכלך חלילה אלא נסוויץ' עליהן - חשבו על הכל. הערת ביניים - מקווה שעוד הרבה מותגי לקים בארץ ילמדו מ-ANNY - למשל OPI  באפריל, ESSIE בסופר פארם וכו'. אז כשגיליתי שיהיה לק של ANNY , שוכנעתי סופית להזמין.

אז הזמנתי. חיכיתי כשבוע והקופסא הגיעה.

פתחתי את הקרטון ושם חיכתה לי התמונה הבאה:



השקית הכתומה החמודה והבלון הוחרמו כמובן תוך שתי שניות על ידי לילך. אמא אפשר??? עם קול מתחנן...אני שואלת אתכם, אפשר לעמוד בפניה?

שאר מוצרי החבילה היו:

ערכת התנסות של FARAN



ודוגמיות של מוצרי חברת JUST ALOE שונים.



בשניהם טרם התנסיתי, ואכתוב כשאעשה זאת.

כמו כן היה והתפספס בצילומים קרם הגנה לעור של AVENE, לעור רגיש. מוצר מעולה שאני משתמשת בו מזמן, ובהזדמנות אכתוב גם עליו.


.................

הלק של ANNY היה OUTDOOR STYLE, הוא הוגדר כוורוד פוקסיה אבל בעיני הוא היה פשוט ורוד. ורוד יפה, פורמולה בסדר סה"כ (יש לי לקים של ANNY שנמרחים טוב יותר...) , אבל לא משהו שירגש אחת שיש לה את כמויות הלקים שיש לי...אההם אההם...נו בסדר. סליחה ששכחתי לצלם עבורכם סווטש.



מעט התאכזבתי לגלות שקרם הגוף של וולדה הוא בריח רימונים ולא לימון (אני בקטע של קרמים בריח לימון לאחרונה. אין לי מושג למה, אז אל תשאלו...) , אבל מילא. ניסיתי אותו ומירקמו היה חביב למדי. מעט דליל ממה שאני אוהבת, מצד שני הוא נספג יפה, וגם האריזה (מי אמר לא להסתכל בקנקן? חייבים להסתכל!!) היתה אריזת משאבה, היגיינית בהרבה מקרמי הגוף הסמיכים יותר, שמגיעים בדרך כלל בצנצנות (מירקם קרם כזה מן הסתם לא יעבור במשאבה...) . הקרם הגיע עם דוגמית ומוצר מוקטן נוסף שטרם נפתחו.


האכזבה הגדולה שלי היתה , כשקיבלתי הודעה מחברה , שרכשה אף היא את החבילה וביקשה שאבדוק מה תוקף הקרם.
זה מה שראיתי.





שימו לב לתאריך בתחתית התמונה וגם לסימן ה-X - שלא אני סימנתי. כנראה שמדובר בקרם שנפסל למכירה לחנויות.

מודה - בד"כ איני בודקת תוקף של קרמים שאני קונה, ואפילו לא את אלה שאני מקבלת במתנה (לא שיש כל כך הרבה שאני מקבלת...). ואולי כדאי שאתחיל! גיליתי שכמו במקרה שלה, תוקפו של הקרם שהגיע לידי הוא עד חודש 11/2014.
רק לשם הסדר הטוב, הקופסא הגיעה לפני פחות משבוע.
כלומר , אם נהיה לרגע ייקים, יש לי כחודשיים להשתמש בקרם - שהרי ב-1/11/2014 יפוג תוקפו. 

לא לקפוץ בבקשה. בינינו, נכון, התאריך הזה הוא במקרים רבים די כסת"ח, וממנו ניתן בשקט לקחת כנראה עוד חודש חודשיים בשקט, אבל כבר נתקלתי במוצרים , הן בקוסמטיקה והן באוכל, שהתקלקלו גם לפני התאריך הנקוב. לדעתי, משווק כזה או אחר שמקבל למכור מוצר כזה לצרכנים, צריך להחזירו ליצרן. 

פניתי לגלאם גורו, וגם לוולדה.

גלאם גורו חזרו אליי תוך כמה שעות מהפניה, ותשובתם היתה:

המטרה שבה אנו פועלים וחברות הקוסמטיקה שאיתנו עובדות היא התנסות במוצרים חדשים או מותאמים לעונה ולטרנדים שחברות הקוסמטיקה רוצות לקדם, ולכן אנחנו שולחים מוצרים בכדי שהתנסו בהם ויחשפו אליהם . תחליבי הגוף הם מותאמים לעונה החמה והלחה שבה אנחנו נמצאים ומרקמם קליל ונספג מהר, הם מצטיינים במרכיבים אורגניים ותקפים לעוד שלושה חודשים בשימוש יומיומי. אשמח תנסי (וגם תשתמשי בו ותראי כמה הוא נעים ונפלא)...

...המטרה של המוצרים בקופסה היא התנסותם, בהתאם למה שחברות הקוסמטיקה בוחרות לשווק נכון להרגע, ולא לאחסן אותם... זו נקודות המחשב ונקודות ההנחה של הפעילות בקופסה ושיתופי הפעולה של מותגים שאיתנו עובדים, הוא שיתנסו במוצרים שמותאמים עכשיו לעונה ..... יש שלושה חודשים להשתמש במוצר שהוא מעולה לקיץ וממולץ מאוד מדובר במוצר טבעי ואורגני ותוקפו קצר מתוך היותו ללא חומרים משמרים.

וולדה חזרו אליי די מהר וביקשו את מספר הטלפון. התקשרו כרבע שעה לאחר ששלחתי את המספר, ושוחחתי עם נציג שלהם (לא רשמתי את שמו, וסליחה על כך למרות שזה לא ממש משנה...) . הוא טען שכאשר פנו אליו מגלאם גורו בבקשה לקבל מוצר לקופסא, נאמר להם שתוקפו של המוצר קצר , ולכן הם גם קיבלו אותו במחיר אטרקטיבי. לא שאלתי באיזה מחיר והוא לא אמר, ושוב, בעיני, המחיר עצמו זה מה שמשנה, אלא העובדה שהוא היה "אטרקטיבי" לדברי הנציג. הוא גם אמר, די בצדק למען האמת, שאני אמורה לפנות לגלאם גורו ולא אליו.
לדבריו, הוא לא יכל להציע לגלאם גורו מוצר שתוקפו ארוך יותר במחיר כזה. כל נסיון שלי להסביר לו, שהמקרה הזה יפגע לדעתי גם במוניטין של חברת וולדה, נפל על אזניים ערלות, כמו שאומרים. 

חשוב לי מאוד לציין, שזו לי לא הפעם הראשונה שאני רוכשת את קופסת גלאם  גורו. לא רכשתי את כל הקופסאות שלהם (והיו כאלה שהצטערתי על כך...) אבל הייתי סופר מרוצה עד עכשיו, גם מהשירות, גם מהנסיון האמיתי להתאים את המוצרים ללקוחות, גם מהשרות והיחס האישי. זו היתה בעיני הוכחה שניתן לקבל בארץ שירות טוב (לא קורה הרבה, מה לעשות...).
פייר - הפעם התאכזבתי. ציפיתי לכל הפחות לאיזשהו סוג של התנצלות, הודעה בטעות, משהו. 


בעקבות מה שקרה:

1. חווית הקניה שלי מגלאם גורו נפגעה מאוד, וספק אם אזמין את קופסת ההפתעה שלהם בעתיד.

2. מהיום, כשאקנה מוצר טיפוח כלשהו, או אקבל במתנה, דבר ראשון אבדוק את תוקפו.

את שאר המוצרים בקופסא טרם ניסיתי. היה לי חשוב להעביר את המסר באשר למה שקרה כל עוד זה טרי אצלי, ולכן לא חיכיתי להתנסות בשאר המוצרים.

סיכום:

האם הקופסא כדאית מבחינת העלות? כן, בהחלט.
האם הקופסא כדאית מבחינתי האישית? לא ממש. גוון הלק לא חידש לי הרבה, ולגבי קרם הגוף - התאכזבתי.

האם אתן בודקות את תוקף הקרמים שאתן קונות או מקבלות? מה דעתכן על הנושא? אשמח לשמוע.

נתראה בפוסט הבא, בלי נדר - עוד השבוע.


34 תגובות:

  1. חוץ ממוצרים שמגיעים מ-iherb לא ראיתי תאריכים על מוצרים. יש קוד שהוא סוד ורק מול שירות לקוחות ניתן לדעת. כך שלמעשה כמעט ובלתי אפשרי לבדוק תוקף. לדעתי גלאם גורו טעו מאוד מפני שהם לא הצהירו (או שכן?) שהערכה להתנסות בלבד וחיי המדף של המוצר קצרים. הם צריכים לגלות את זה. אחרת, זה ממש לא בסדר. משהו שלכאורה מותר להם אבל מאוד לא יפה מצידם. עליהם לעורר את המודעות שאלה מוצרים שלהם ולתת לנו להחליט והם נכשלו בזה. לא הייתי קונה מהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יכולה לספר לך שאת ה"קוד הסודי" אפשר לבדוק פה: checkcosmetic.net ולראות את התוקף של המוצרים.

      מחק
    2. שלום,
      ראשית, מצטרפת לג'ני. הקוד אינו סודי כלל וניתן "לפענח" אותו בקלות ברשת. אין צורך לסמוך על הטובות של שרות הלקוחות, שיש סיכוי לא קטן ש"יעגלו" את התאריך...
      שנית, לכל מוצר קוסמטי יש תוקף, והוא מפורסם - לדעתי זה משהו בחוק. וחשוב לבדוק.

      מחק
  2. העלת פה נקודה מאוד חשובה ומעניינת. האמת שגם לי הופיע איקס כזה על המוצר אבל לא טרחתי להסתכל למטה על התאריך, ושיערתי שהאיקס מסמן ביטול החזרה או משהו בסגנון..
    אכן נורא מאכזב, והנימוק שזהו אורגני מוצר בעל תוקף קצר (זה עוד מובן) שנשלח להתנסות בלבד ולא לאחסון, ממש תמוהה....
    החוויה וההתרשמות שלי מהקופסא הזו דוקא היתה מאוד טובה, אבל מאוד יכול להיות שהם הייתי שמה לב לנושא שעלית פה, זה היה שונה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה! מה התאריך שרשום אצלך?

      מחק