יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

ילדה שלי קטנה



היום לילך בת חמש.

היום לפני 5 שנים, בעשר בבוקר, בהפתעה גמורה וחודש וחצי לפני התאריך המיועד, החלה לידתה של נסיכת המשפחה – לילך. לאחר 9 וחצי שעות, כשאני עדיין לא מאמינה שהיום זה יקרה, הגיחה לילך יזהר לעולם, בשקט בשקט אבל...איך אומרים? מים שקטים חודרים עמוק...



אני עוד לא מאמינה בעצמי שכבר עברו חמש שנים, ולילך ממשיכה להפתיע אותנו מחדש כמעט כל יום.
מצד אחד אני בהלם מזה שהיא כבר בת 5, ומצד השני הרבה פעמים אני תוהה אם היא בעצם לא בת 15...







מה שבטוח הוא שהתינוקת הפכה לילדה, והילדה הזו מפתיעה אותנו כל יום מחדש. בפיקחות שלה, בשנינות, בחדות המחשבה, ביכולת ההבעה, בחוש ההומור... ובכל מה שאפשר.

כל כך הרבה הביאה לחיינו – ופשוט קשה לי לדמיין מה היה לולא היתה נולדת...

אחד הדברים שלילך אוהבת מאוד זה לצייר.









לפני כשבועיים כשהגיעו אליי לסקירה טושים של החברה הידועה (והאהובה עליי מאוד...) CRAYOLA, היה ברור שהם תפורים עליה...
על החברה:
מותג  "קריולה" האמריקאי, הינו המוביל בעולם בתחום כלי כתיבה ומוצרי יצירה לילדים כבר למעלה
מ – 120 שנה ונמכר ביותר מ- 80 מדינות.  קריולה  חרטה  על דגלה את נושא האיכות  ללא פשרות,
חדשנות, בטיחות ומעל לכל , כיף והנאה! 


הטושים דומים לטושים רגילים, ומעולים כמו שאר מוצרי החברה שיצא לי להכיר. אבל הקונץ הגדול בהם הוא גודלם , או שמא נגיד קוטנם: הם קטנים בהרבה מכל הטושים הרגילים, ומתאימים בדיוק לכף יד הילד, במקרה שלי ילדה. 

תמונות להמחשת הגודל:




(האמצעי הוא הטוש מהסט המדובר)

לילך מיד אימצה אותם בשמחה , וכפי שתראו עשתה בהם שימוש רב...




דבר היצרן:


מיני סופר טושים -


מארז 16 מיני טושים רחיצים. 16 טושים דקים וקצרים בשלל צבעים המותאמים לילדים הצעירים. 
עם הטושים ניתן לצייר בכל זווית  אפשרית, הם סופר רחיצים ומוסרים בקלות מהעור והבגדים.
לטושים אלו זמן חיים ארוך מאחר והם אינם מתייבשים בקלות ומציירים בצבעים עמוקים ומרהיבים. 
חוד הטוש עמיד ואינו נהרס בקלות, אז גם אם הילד קצת עצבני החוד לא ייהרס... 
הטושים מניבים  קווים בעובי שונה באמצעות שינוי זווית הכתיבה
פקקי הטושים מולחמים ומחוזקים היטב לבטיחות מרבית, ובעלי פקק פטנט מאוורר-
מצד אחד אוטם את הטוש ומצד שני ניתן לנשום דרכו במקרה של בליעה!



מחיר הטושים הינו 29.99 ₪, מחיר הגיוני לחלוטין לדעתי למוצר איכותי שכזה.
ניתן להשיג: ברשת טויס אר אס, קרביץ, אופיס דיפו ובחנויות הצעצועים המובחרות.
ללילך היקרה שלי, מאחלת לך המון בריאות ואושר, אלו הדברים הכי חשובים בחיים...
כל השאר יסתדר כבר!

22 תגובות:

  1. מאחלת  לכם המון שנים של רגעי קסם, פנטזיות והרמוניה!  תהני ממנה ! איזה פוסט מרגש! בגיל -5 כבר יש לנו טיפוח ציפורניים ואיזה צבע שיקי! מזל טוב!

    השבמחק
  2. ויקטוריה, המון תודה!

    השבמחק
  3. יפה שהיא התאימה את הלק לטוש שאיתו היא מציי

    השבמחק
  4. מזל טוב לילדה המתוקה. שכחת לציין שיש לה טעם טוב והיא מתאימה את הקריולה ללק, או שמא להיפך, את הלק לקריולה.

    השבמחק
  5. אכן אצלה הכל תואם להכל...

    השבמחק
  6. "כמה יפה פורח הלילך".......וכל מילה מיותרת.

    השבמחק
  7. יש לה טעם מעולה, אבל זה בגנים לא? ;-)
    אצלה הכל צריך להתאים...:-)
    תודה רבה!

    השבמחק
  8. המון מזל טוב ללילך המקסימה והמתוקית ! פוסט מרגש. ולילך שלך מציירת יפה :-) הטושים עושים רושם של מוצר איכותי לילדים, יבדקו בהקדם בשביל עדי שלי (בסוף השנה יהיה בן 4)

    השבמחק
  9. תודה! נראה לי שעדי בהחלט יהנה מהם...

    השבמחק
  10. וואו היא כזאת מקסימה ! 

    מזל טוב לה ופוסט נחמד מאוד!:)

    השבמחק
  11. המון מזלטוב!!
    עד היום יש לי טושים של קריולה, מחזיקים מעמד לפחות 10 שנים לדעתי כי קשה לי להאמין שקניתי טושים בגיל מאוחר יותר :)

    השבמחק
  12. תודה אסנת! :-)

    השבמחק
  13. תודה דנה, שמחה שאהבת!

    השבמחק
  14. אכן התברכנו בילדה (או שמא כבר נערה?) מוכשרת ומדהימה.דרך אגב, בתמונה הראשונה כאן אני אוחז בה באדינות (ברקע עבודות של סטודנטים).

    מזל טוב לנו, הרבה אושר ובריאות.
    דורון.

    השבמחק
  15. קצת באיחור, אבל מזל טוב :)

    אם יש משהו שעדיין לא נגמלתי ממנו- טושים ועטים צבעוניים

    השבמחק
  16. מתוקה אמיתית! פשוט לאכול אותה.
    באיחור קליל- מזל טוב ללילך, ולכם על שזכיתם בה.

    השבמחק
  17. ליהי, הרבה תודה! :-)

    השבמחק
  18. פיצ'ה יקרה, תודה רבה!

    השבמחק
  19. מקסימה בת שלך! (איך אפשר להגיד מילה רעה על ילדה שמיד מבחינה בכמה הכלב שלי גדול-ככל-שיהיה חמוד :P)
    הזמן באמת טס לו. כמו שאמרתי לך מתישהו, אני זוכרת אותה תינוקת (אל תתווכחי שהיה היתה בת שנה וחצי :P זה תינוק בגיל הזה!).
    אמנם למדתי התפתחות נורמלית בעבר (טכנית למדתי פעמיים בשניי קורסים שונים) אבל עד שלא ראיתי את האחיינים היה לי קשה "להרגיש" את זה. עכשיו אני יכולה להגיד שהגיל הזה (ממרום 4 אחיינים בגיל/עברו את הגיל) שזה אחד הגילאים הכי מקסימים אם לא המקסים ביותר. אנשים קטנים. מבטאים את עצמם, חוקרים בשאלות, ועדיין תמימים, לפני שיגעון ביתההספר.
    מזל טוב!
    וברשותך, אני אשאר במקום הצבעים של לילך עם הליפ באטר/סטיין של רבלון ;)

    השבמחק
  20. I have been broωsing οn-line greаtеr than three hourѕ lаtelу,
    but I by no mеans disсoνeгed anу faѕcinating aгticle lіkе yours.

    It's beautiful price enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made excellent content material as you probably did, the web will probably be much more useful than ever before.

    Here is my page ... גן ילדים בגבעתיים
    my website: גן ילדים בגבעתיים

    השבמחק