יום רביעי, 13 ביולי 2011

לכל הנשים מעל גיל 40, לגברים - ובעצם לכולם...

הנה משהו יפה ששלחו לי היום במייל.כתב את הקטע מישהו שאני אוהבת מאוד לקרוא - יאיר לפיד. תהנו!




ככל שאני הולך ומתבגר
ככל שאני הולך ומתבגר, אני מעריך נשים מעל גיל 40, יותר מכל.
אישה בת ארבעים יודעת כל מיני סודות.
היא יודעת שהבעל הוא לא פול ניומן ומסתפקת בקטנות,
העיקר שהוא מרים בשירותים את הקרש אחרי שהוא משתין.
אישה בת ארבעים יודעת איך להיראות הרבה פחות,
יש לה קרם פנים, איפור צוואר, חזייה דוחפת ומכנסיים מכווצים,
אבל בעיקר יש לה את המבט הזה שאומר  -    את מה שאני כבר שכחתי, בנות,
שום פרחה בת עשרים עם תחתוני חוטיני לא יודעת לעשות...
אישה מעל גיל 40 לא תשכב לידך במיטה ותשאל:"מה אתה חושב?"
לא אכפת לה מה אתה חושב!
למעט מאוד נשים מעל גיל 40  אכפת מה הגברים חושבים עליהן, או על מה שהן עושות.
אם אישה מעל גיל 40 לא רוצה לצפות במשחק כדורגל בטלוויזיה, היא לא תשב על ידך ותקטר.
היא תעשה משהו אחר שהיא רוצה לעשות, ובד"כ זה יהיה משהו הרבה יותר מעניין.
אישה שעברה את גיל ה 40 מכירה את עצמה מספיק טוב כדי להיות בטוחה בעצמה,
היא יודעת מי היא, מה היא, מה היא רוצה וממי.
הן נדיבות במתן מחמאות.
לעיתים קרובות תקבל מחמאות גם אם זה לא מגיע לך.
הן יודעות מה זה להרגיש בלתי מוערך.
אישה בת ארבעים יודעת את כל מה שחשוב
היא כבר גמרה לימודים, גמרה חיתולים
גמרה לבד כשהוא היה במילואים
היא לא חיכתה עד שישוב
יש לה הרבה פחות בעיות שצריך לפתור
והיא נראית יותר טוב בשחור,
והרבה יותר נעליים שהיא לא צריכה
והיא יודעת כבר - תודה לאל - איך מבקשים סליחה
נשים, עם הגיל, מקבלות "כוחות מיסטיים".
אתה לעולם לא צריך להתוודות על "חטאיך" לפני אישה מעל גיל 40 -  היא תמיד יודעת.
היא יודעת איך קונים שמלה, גם בתקופה שהיא טיפה יותר שמנה,
וכשהחברה הכי טובה שלה מתגרשת , גם היא לא סובלת את הבן זונה
ברגע ש"התגברה" על קמט אחד או שניים,
אישה שעברה את גיל ה 40 הרבה יותר סקסית מאשר ה"מתחרה" שלה הצעירה.
הן ישירות וישרות. הן יגידו לך מיד שאתה דביל, אם אתה מתנהג כמו דביל.
תמיד תדע בדיוק מה מצבך אתן.
אישה בת ארבעים יכולה להיות כל כך יפה שהנשימה שלך נעצרת,
וכשהיא אומרת לך שאתה אידיוט תקשיב כי היא יודעת על מה היא מדברת.
היא לא איזו ילדה, היא אישה בת ארבעים
והיא עברה מספיק כדי להבין שהחיים עכשיו רק מתחילים
נ.ב. לכל הגברים שאומרים:" למה לקנות את הפרה, אם אפשר לקבל את החלב בחינם?"
מוגש לכם בזאת עדכון: 80% מהנשים בימינו הן נגד נישואין.
והסיבה היא שהנשים מבינות שלא שווה לקנות חזיר שלם, רק בשביל לקבל נקניקיה קטנה............. 




                                 מאת : יאיר לפיד

3 תגובות:

  1. גם אני נהנית לקרוא את הטור הזה, כשהוא צץ מדי פעם.

    סופי.

    השבמחק
  2. יפה מאוד! אהבתי!
    עוד סיבה לא להתרגש מיום ההולדת הקרב ובא שלי (כולה 30) יש לי למה לצפות בהמשך ;)

    השבמחק
  3. מעולה, אני אוהבת לקרוא דברים שלו...

    השבמחק