יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

פינוק אמיתי במחיר עממי - וגם הגרלה!!! - ההגרלה נסגרה...

שלום לכן!

אני יודעת, הזנחתי את הבלוג לאחרונה. לא להרביץ לי בבקשה... אני מאודדדד עסוקה עם העבודה ועם עוד פרויקט שאני "מבשלת",  אבל מקווה לחזור לכתוב בכל זאת.

לפני כשבועיים קיבלתי לסקירה דרך קבוצת LEADERS חבילה מקסימה של מוצרי טיפוח. החבילה היתה עטופה למופת והגיעה אליי עם שליח.
כשפתחתי גיליתי בה 4 מוצרים:

* קרם גוף
* תחליב רחצה
* פילינג גרגרים
* מבשם בדים.

הכוונה המקורית שלי היתה להתפנק באמבטיה עם המוצרים הנ"ל, אלא שמה לעשות ואני מגיעה לעשות לעצמי אמבטיה פעם בשנה במקרה הטוב (עבודה, ילדים...זה מה יש), אז החלטתי שגם מקלחת טובה זה פינוק אם משתמשים במוצרים הנכונים.




אך בטרם סקירה, אני מוכרחה לספר איך נתקלתי פה בשירות יוצא דופן.

קרם הגוף הגיע בבקבוק משאבה, כשהמקום עליו יש ללחוץ שבור (תמונה).
פניתי מיידית במייל ל- LEADERS, ומיד ענו לי כי העניין יטופל בהקדם.
במקום לצאת ידי חובה ולשלוח לי בדואר משאבה חדשה, למחרת הגיע אליי שליח נוסף עם בקבוק נוסף של קרם גוף, בניחוח אחר.
הוא ביקש שכשאסיים את הקרם השני, אעביר את המשאבה.
איני יודעת אם התודה מגיעה ל- LEADERS או ליפית, אך בכל מקרה - אני נהניתי מהשירות.

כשניסיתי את המוצרים, ואח"כ כשראיתי את מחירם - הופתעתי עוד יותר:
המוצרים מרגישים מקצועיים לכל דבר.

קרם הגוף הגיע במקרה שלי בשני ריחות:
הראשון - "ניחוח יפית" - קרם גוף מכיל מי ים המלח בתוספת לחות להרגעת העור, השומרים על עורך רך כמשי ונעים למגע. 




השני - "ניחוח אהבה" - קרם גוף מועשר בשמנים ארומטיים ומלחי אבץ השומרים על לחות ובריאות עורך.




קודם כל ברצוני לומר שאני, כמו חברותיי לפניי - שחר, ליאן  ועוד - לא אוהבת את שמות הניחוחות - לדעתי קשה לדעת לפי השם האם הריח פירותי, חמצמץ, מתוק...? הרבה יותר קל היה לו ניתנו למוצרים שמות ברורים יותר.

יחד עם זה הקרם נעים מאודדד, נספג מהר ומשאיר על הגוף ניחוח בלי להיות דביק, מה שמאוד חשוב בימים אלו.
תכולת הקרם - 400 מ"ל, מחיר - 14.90 ש"ח.

תחליב הרחצה הגיע בניחוח מאסק.




לדברי היצרן מדובר ב:
תחליב רחצה עדיו במיוחד המועשר בתרכיז יוגורט ותמציות פצ'ולי, מרווה ורוזמרין השומרים על בריאות העור.

בפועל - לא יודעת על מה הוא שומר אבל אני אהבתי אותו. הריח נפלא לדעתי, אני יודעת שמאסק בד"כ הוא ריח כבד אבל במקרה זה הוא אינו כזה כלל. ריח נעים ומפנק. התלונה היחידה שלי היא שהייתי מעדיפה את בקבוק תחליב הרחצה בבקבוק עם משאבה.
תכולת התחליב - 750 מ"ל, מחיר - 12.99 ש"ח.



פילינג גרגרים הגיע בניחוח "אהבה".
לדברי היצרן - "פילינג גרגרי אפרסק וזית טבעיים, מכיל תמצית קמומיל ואלוורה המרגיעים ומחדשים את העור.
במוצר הזה טרם השתמשתי כל כך. העור שלי סבוריאי ובינתיים ניסיתי אותו רק על כפות הרגליים.




תכולת הפילינג - 400 מ"ל, מחיר - 16.99 ש"ח.

מבשם הבדים הגיע בניחוח "בוטיק", לדעתי היחיד שקיים.
המוצר נועד לשימוש על כביסה שיובשה בחוץ על החבל, על מנת לתת BOOST של ריח לבגדים בטרם איפסונם בארון. לדעתי הריח מתוק מעט מדי, אם כי אני ממש לא מאוהבי הריחות המתוקים. יחד עם זה כשהשתמשתי בו על הבגדים ולא עליי ישירות, הבגדים קיבלו ריח נעים מאוד והמתיקות לא הורגשה כל כך.
תכולת המבשם - 300 מ"ל, מחיר - 17.99 ש"ח.




ועכשיו להגרלה:
חברת יפית קוסמטיקה  ו-LEADERS רוצה לפנק אחת מכן בחבילה זהה לזו שקיבלתי.
מי שמעוניינת מוזמנת:

1. לעשות לייק לדף הבלוג בפייסבוק.

2. לכתוב פה בתגובות איזה מוצר מכולם הכי מעניין אותה. כמובן שהזוכה תקבל את כולם.


ההגרלה תסתיים מחרתיים, 6.8,  ב-7 בבוקר, ומיד אח"כ תוכרז הזוכה. הזוכה תקבל קופון לקבלת כל ארבעת מוצרי הסדרה: קרם גוף, תחליב רחצה, מבשם בדים ופילינג. 

בהצלחה לכולן, ומבטיחה שנתראה בהקדם...

* תמונות: יח"צ.

14 תגובות:

  1. נראה לי שאת המבשם בדים כי אף פעם לא התנסיתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימית יקרה, אנא כתבי לי מי את כדי שאוכל לשתפך בהגרלה מחר...

      מחק
    2. עומר (שחכתי את הסיסמה אז אני מאנונימי :)

      מחק
  2. איזה כיף של הגרלה:) לייק כבר עשיתי מזמן והמוצר שהכי מעניין אותי הוא מבשם הבדים.

    השבמחק
  3. כיף לקרוא אותך! לא יאמן, שעוד אפשר לקנות מוצרים במחירים כל-כך מצחיקים. אני, אני בחורה של פילינג גרגרים....

    השבמחק
  4. פילינגגגגגג............. האמת שאני נוטה להכין לבד..
    אבל בא לי משהו מפנק שכזה..:P ו-לצערי החברות הרגילות יוצאות די יקרות בסופו של עניין...

    השבמחק
  5. דווקא הקרם בניחוח "יפית" מאוד מסקרן בעיני; מי ים המלח מהווים תוספת מפתיעה לקרם ששמו עלום ולא מעיד על הניחוח מאומה. בהחלט מסקרן...

    השבמחק
  6. מבשם הבדים נשמע מעניין מאוד והריח בוטיק בכלל מסקרן. מעולם לא יצא לי להשתמש במוצר מסוג זה ועל כן, אשמח להרחיב אופקיי.. :)

    השבמחק
  7. פילינג הגוף הצליח לסקרן אותי בזכות חיבתי לריחות אפרסקיים. בהצלחה עם כל הבישולים ;)

    השבמחק
  8. הייתי שמחה לנסות את מבשם הבדים..
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  9. המוצר שהכי מעניין אותי הוא מבשם הבדים בניחוח בוטיק מפני שזה מוצר שאף פעם לא התנסיתי בו ואני מאוד אוהבת לנסות ולבדוק מוצרים חדשים, מיוחדים ומעניינים. גם הניחוח שלו נשמע מאוד מפתיע וייחודי ואני מאמינה שייתן ריח נעים ורענן לבדים בבית ואף לבית כולו :-)

    מייל:
    tink19@walla.co.il

    השבמחק
  10. אכן פינוק...
    אותי הכי מעניין לנסות את הפילינג- מוצר שנמצא בשימוש יומיומי שלי במקלחות...(
    danielfima@walla.co.il

    השבמחק
  11. הכי מעניין אותי זה הפילינג
    מוצר אהוב במיוחד בגלל שהוא מותיר את העור חלק ונקי
    sivangu1@walla.com

    השבמחק
  12. היי רותי! כיף שחזרת גם אם זה לקצת(:
    מעניין אותי לנסות את המבשם בדים כי עוד לא מצאתי את האחד שאהבתי...
    Must84@gmail.com

    השבמחק